شهردار بافق گفت: فاز دوم گلزار شهدای گمنام بافق با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛شهردار بافق گفت:پروژه فاز دوم گلزار شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال و به مساحت ۲ هزار متر مربع در گلزار شهدای گمنام بهشت حسین (ع) بافق احداث می‌شود.
سید علی نوروز زاده افزود: پروژه ساخت سالن اجتماعات شهدای گمنام در مساحت ۲ هزار مترمربع وبه زیر بنای ۸۵۰ متر تا ۶ ماه آینده در این شهرستان به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: ساخت پارکینگ، وضوخانه، سالن اجتماعات و فضای سبز از جمله اقدامات این پروژه است که اعتبار آن ۱۱ میلیارد ریال می‌باشد.

امام جمعه بافق نیز در این آیین با بیان اینکه نباید گذاشت یاد و نام شهدا و مجاهدت‌های آنان هرگز فراموش شود گفت: در این دوران هر خدمتی که توانستیم در حد توان برای شهدای گمنام و دفاع مقدس و مدافع حرم کردیم و انچه داریم به برکت شهدا است و اگر قدردانی نکنیم دامن ما را خواهد گرفت.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: امروز اگر در چنین جایگاهی قرار داریم به برکت خون شهیدان است.

در ادامه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به بیان خاطراتی پیرامون آثار و برکت حضور شهدا پرداخت و وجود آنان را برای بافق دارالشفاعه عنوان کرد.

سردار رضا هدایتی با اشاره به حضور بسیجیان و جوانان بافقی در دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق گفت: مردم بافق انسان‌های مؤمن، ولایتمدار و مخلصی هستند که در جبهه نیز به عنوان الگویی برای رزمندگان بودند.

وی بیان داشت: مردم و رزمندگان بافق اسوه و نمونه بوده و هستند و از شما مردم و مسول کمیته شهدای گمنام می‌خواهم آثار شهدای شهرستان را جمع آوری ودر مرکز فرهنگی حفظ آثار در مرکز استان منتقل و در آنجا نگهداری کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد خاطر نشان کرد: شهدای گمنام مایه برکت شهرستان بافق هستند و یادمان‌های شهدای گمنام در سراسر کشور مسئولیت آن‌ها بر عهده بنیاد حفظ آثار است.

رئیس هیئت رزمندگان شهرستان بافق ضمن گرامیداشت روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام خمینی (ره) و خیر مقدم به حضور ۲ تن از سرداران دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: شهدای گمنام به صورت هیئت امنایی است وبودجه خاصی نداد و از کمک‌های مردمی، نذورات وکمک‌های ادارات تامین می‌شود.

اکبر قانعی افزود:این ۸ شهید گمنام از سال ۱۳۸۰ به دونوبت در هفته بسیج و هفته دفاع مقدس تشییع شدند و این بارگاه ساخته شده و در کنار آن سالن اجتماعات با یک صحن در جلوی این بارگاه ساخته می‌شود.

مراسم آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام امروز با حضور امام جمعه بافق، و جمعی از مسئولان در گلزار شهدای گمنام بهشت حسین (ع) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

تکمیل سالن اجتماعات شهدای گمنام بافق درآینده 

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.