نقش مؤثر رسانه‌ها و هنرمندان در انعکاس مفاهیم دفاع مقدس

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه و هنرمندان در انعکاس پیام و مفاهیم دفاع مقدس نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در پانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور به میزبانی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: خبرنگاران، شعرا، عکاسان و هنرمندان در انعکاس مفاهیم ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس نقش به سزایی ایفا می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ما باید خودمان را مدیون شهدا و دلیر مردانی بدانیم که با شجاعت و از خود گذشتگی، در سال‌های جنگ تحمیلی مقاومت کردند تا امنیت امروز برقرار شود.

عباسی ادامه داد: امروز باید صداقت با مردم را در اولویت قرار داد چرا که شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

وی از حضور جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان و مردم سراسر کشور در سرزمین‌های نور قدردانی و اضافه کرد: کشوری که نسبت به شهدا و ارزش‌های خود پای بند باشد، همیشه پیروز است و حضور در سرزمین‌های نور به معنای پای بندی به ارزش‌ها و فرهنگ شهداست.

عباسی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ بر علیه ملت ایران، هشت سال ظلم و ستم را بر ما تحمیل کردند تا مانع از صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرز‌های کشور شوند.

وی ادامه داد: رونق اقتصادی شهر‌هایی همچون آبادان و خرمشهر قبل از جنگ تحمیلی، در شرایط مطلوب بود، اما دشمنان در جنگ هشت ساله همه چیز را ویران کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دشمنان ایران با دریافت اینکه رهبر انقلاب اسلامی، تئوری جدیدی در دنیا به نام «جمهوری اسلامی ایران» ابداع کرده و حکومت ظلم و ستم را از خاک کشورش بیرون نموده است، ترسیدند که این انقلاب در سایر کشور‌ها هم ورود پیدا کند به همین دلیل، صدام را تشویق به حمله به ایران کردند.

عباسی ادامه داد: شهدا در این سرزمین از جان و خون خود گذشتند تا ایران و جمهوری اسلامی باقی بماند و ما وظیفه داریم زینب وار، پیام دفاع مقدس را به نسل‌های امروز و فردا منتقل کنیم.

گفتنی است: جشنواره ملی سرزمین نور از دوشنبه گذشته ۲۱ اسفند ۹۶ آغاز شد و تا ۲۹ اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

جشنواره ملی سرزمین نور به میزبانی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.