یونس قانونی: طرح صلح حکمتیار، خواست دشمنان افغانستان است

رئیس پیشین مجلس افغانستان در واکنش به نظر حکمتیار مبنی بر واگذاری برخی از مناطق افغانستان به گروه طالبان گفت: طرح صلح حکمتیار، خواست دشمنان افغانستان است.

یونس قانونی: طرح صلح حکمتیار، خواست دشمنان افغانستان استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «یونس قانونی»، رئیس پیشین مجلس افغانستان در واکنش به نظر حکمتیار مبنی بر واگذاری برخی از مناطق افغانستان به گروه طالبان گفت: طرح صلح حکمتیار، خواست دشمنان افغانستان است.

وی گزارش‌ها مبنی بر افزایش جمعیت در جنوب و کاهش جمعیت در شمال کشور را نیز نوعی نفاق افکنی و توطئه خواند و تاکید کرد که این مساله به خیر افغانستان نیست.

یونس قانونی گفت: جای تاسف است که جمعیت افغانستان از طریق فضا توسط دسیسه خارجی‌ها برآورد می شود و گفته می شود که در شمال کشور جمعیت کاهش یافته و در جنوب افزایش یافته است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: امیدوار هستیم انتخابات پارلمانی نیز در موعد اعلام شده برگزار شود؛ ما باید برای انتخابات سال آینده یک برنامه داشته باشیم و قانون اساسی را رعایت کنیم.

قانونی که پیشتر به عنوان رئیس مجلس نمایندگان و همچنین معاون اول ریاست جمهوری افغانستان فعالیت کرده است اکنون عضو شورای حراست و ثبات افغانستان، از جریان‌های عمده اپوزیسیون دولت است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار