رسانه نقش اثرگذاری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد

فرمانده انتظامی گناوه گفت: پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی عزم جدی همگانی را می‌طلبد که در این راستا رسانه‌ها می‌توانند نقش اثرگذاری ایفا کنند.

رسانه نقش اثرگذاری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ حسین احمدی روز پنجشنبه در نشست خبری توسعه و تعامل با رسانه‌های این شهرستان افزود: نیروی انتظامی شهرستان در این ارتباط اقدام به آموزش‌های همگانی و اطلاع رسانی دربین اقشار مختلف کرد که با همکاری مردم نتایج خوبی در برداشته است.

وی اظهارکرد: با تلاش ماموران این فرماندهی و همکاری و مشارکت مردم میزان سرقت‌ها در این شهرستان ۱۲ درصد درسال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی میزان تماس‌های تلفنی مردمی با پلیس را در سال جاری ۷۸ هزار و ۱۸۲ مورد عنوان کرد و گفت: ازاین مجموع ۶۷ هزار و ۸۶۹ تقاضای راهنمایی و ارشاد داشتند که نشان از اعتماد آنان به پلیس است.

وی افزود: ۱۰ هزار و ۳۰۰ مورد از تماس‌های تلفنی عملیاتی است که ماموران درصحنه حضور یافتند.

فرمانده انتظامی گناوه بیان کرد: در حوزه ترافیکی نیز با فرهنگ سازی، آموزش‌های ارایه شده و حضور مستمر پلیس میزان تلفات فوتی ۴۴ و جرحی ۱۴ درصدنسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

احمدی گفت: آیین چهارشنبه سوری امسال در این شهرستان حادثه‌ای خاص رخ نداد که همکاری مردم و برنامه‌های آموزشی کارشناسان این فرماندهی در مساجد و مدارس و اطلاع رسانی رسانه‌ها اثرگذار بود.

فرمانده انتظامی گناوه اظهارکرد: این فرماندهی باتوجه به شمار زیاد مسافران در تعطیلات نوروز، با برنامه ریزی و تدابیر لازم در آمادگی کامل بسر می‌برد و تمام توان خود را در برقراری نظم و امنیت بکار خواهدبست.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد که در طول سال بویژه تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان می‌شود.

انتهای پیام/م

تاثیر رسانه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.