بهره برداری از مجتمع پتروشیمی میاندوآب در سال پیش رو

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:درسال ۹۷ با افتتاح مجتمع پتروشیمی میاندوآب و همچنین جاده میاندوآب به میانه تحول عظیمی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جهانبخش محبی نیا  نماینده  مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: درسال 97 با افتتاح  مجتمع پتروشیمی میاندوآب و همچنین جاده میاندوآب به میانه تحول عظیمی را در این منطقه  شاهد خواهیم بود.

وی به جاده میاندوآب به میانه(بخشی از جاده سرچم) هم اشاره کرد و گفت: این پروژه هم روزهای پایانی خود را سپری می کند و فقط 15 کیلومتر از این جاده مانده که به دلیل سختی مسیر و صعب العبور بودن منطقه کمی زمان بر خواهد بود ولی طبق قول وزیر مسکن و شهرسازی، این پروژه نیز سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به استیضاح وزراء در چند روز گذشته هم اشاره کرد و گفت: من وکیل مردم هستم و به صورت مستقل و بر پایه بررسی های علمی تصمیم می گیرم و  معتقدم در صورت تغییر این وزیران به ضرر منطقه ما تمام می شد.

وی ادامه داد:در مجموع سال 97 را از لحاظ آسفالت جاده های روستایی، ساماندهی ساحل زرینه رود ، گازرسانی به روستاها و افتتاح پتروشیمی و جاده میاندوآب میانه، می توان سال شکوفایی میاندوآب نامید و از این بابت از حمایت های دولت هم قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/م

افتتاح مجتمع پتروشیمی میاندوآب درسال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.