فرماندار دلفان خبر داد؛

بهره برداری از ۱۸۴ طرح در شهرستان دلفان

فرماندار دلفان گفت: ۱۸۴ طرح و پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد تومان سال ۹۶ در شهرستان دلفان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی، با اشاره به همدلی، تعامل و هماهنگی اعضای شورای اداری شهرستان اظهار داشت: سال 96 اقدامات ارزشمندی در جهت عمران و توسعه شهرستان دلفان در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جشن برق‌رسانی به 440 روستای شهرستان و حوزه شهری، خدمات بهداشت و درمان، توسعه طرح‌های آبیاری نوین کشاورزی، احداث و آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی و آسفالت معابر روستایی اشاره کرد.

وی با اشاره به احیای طرح‌های راکد شهرستان دلفان افزود: پروژه سکوی تماشاگران، تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نورآباد، سدهای تاج امیر و ده پهلوان و اجرای طرح احداث گلخانه 30هکتاری را می‌توان از مهم‌ترین اتفاقات عمرانی، اقتصادی و خدماتی در دلفان دانست.

فرماندار دلفان در ادامه گفت: در سال 96 روند اجرای این طرح‌های مهم و اساسی که از مطالبات به‌حق مردم شهرستان است روند مطلوبی به خود گرفت به‌طوری‌که در سال 96، تعداد 184 طرح و پروژه بااعتباری بالغ‌بر 105 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسید.

وی بابیان اینکه در حال حاضر حدود صد پروژه دیگر نیز بااعتباری حدود 80 میلیارد تومان در شهرستان دلفان در دست اجرا است، بیان کرد: نرخ بالای بیکاری همواره یکی از دغدغه‌های مهم مدیران شهرستان برای کاهش نرخ بیکاری بوده که خوشبختانه در سال 96 شاهد ابلاغ و آغاز اجرای دو طرح مهم اشتغال فراگیر و طرح اشتغال پایدار روستائیان بودیم.

طولابی گفت: علاوه بر این در قالب طرح سند توسعه اشتغال شهرستان مجموعاً 295 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال‌زایی به دلفان اختصاص‌یافته که امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها و بانک‌های عامل این اعتبارات جذب شوند تا شاهد کاهش نرخ بیکاری در منطقه باشیم.

وی افزود: در حوزه سیاسی نیز وحدت، هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف و مشارکت خوب مردم شریف شهرستان سبب شد بتوانیم هم پروژه مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در کمال سلامت، امنیت و مشارکت کم‌نظیر مردم، احزاب و تشکل‌های سیاسی برگزار کنیم و فعالیت‌های عمرانی و پیگیری مطالبات مردم را به نحو مطلوب دنبال کنیم.

فرماندار دلفان بابیان اینکه خوشبختانه مسائل حاشیه‌ای و تفرقه‌افکن در سال 96 در شهرستان وجود نداشت و فضای حاکم بر شهرستان فضای کار و تلاش بود گفت: در بعد امنیتی نیز با تلاش و تشریک‌مساعی و هماهنگی خوب اعضای شورای تأمین و کاهش آمار جرائم در اغلب شاخص‌های امنیتی شهرستان دلفان در قیاس با گذشته جایگاه مناسبی داشته و یکی از شهرستان‌های امن محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: از تلاش و همراهی اصحاب رسانه به‌ویژه خبرگزاری صداوسیما در دلفان که در طول سال به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان در جهت انعکاس خدمات نظام و دولت و انعکاس مسائل و مشکلات مردم نقش‌آفرینی داشتند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/د

۱۸۴ پروژه سال ۹۶ در دلفان بهره‌برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.