توصیه های ابراهیم رئیسی به مسئولین در پنجشنبه آخر سال +عکس

سید ابراهیم رئیسی با انتشار دلنوشته ای در وصف شهدا در صفحه اینستاگرامش، توصیه هایی به مسئولین کشوری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آخرین پنجشنبه سال همه افراد  به رسم بر پایی سنت دیرینه به آرامستان ها رفته و با حضور بر مزار عزیزانشان  برای آنها طلب مغفرت کرده  و جای خالیشان را با گذاردن سبزه ای ، سبز نگه می دارند.

در همین زمینه سید ابراهیم رئیسی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و همچنین تولیت آستان قدس رضوی پستی را در صفحه اینستاگرامش  به مناسبت پنجشنبه آخر سال منتشرکرد و با نگارش متنی در وصف شهدا، توصیه هایی به مسئولین  کشور داشت  و عنوان کرد: بدا به حال ما اگر به جای عمل به مهمترین  وصیت شهدا یعنی پیروی از، ولی فقیه، شعار‌های مقدسی همچون  عدالت و  آزادی را برای تامین منافع خود، نورچشمی‌ها و دوستانمان بر سر نیزه کنیم.

رئیسی نوشت:
"یاد شهدا در پنجشنبه آخر سال
رسم نیکویی است که در  پنج شنبه آخر سال به یاد گذشتگان و حق‌داران، برای آنان طلب مغفرت می‌کنیم. اما جمعی از گذشتگان نیز هستند که زنده‌تر از ما و ما محتاج شفاعت و طلب مغفرت آن‌ها هستیم.
سلام و درود خدا بر فداکارانی که در مقابل امر  ولی فقیه، آن‌هم امر به از جان‌گذشتگی، هیچ توقف و تردیدی به دل راه ندادند.
بدا به حال ما مسئولان، اگر راه نورانی آنان را فراموش کنیم؛ بدا به حال ما اگر افزون‌طلبی و امتیازخواهی افراد و گروه‌های خاص را بر متن مردم و بویژه  مستضعفان و  محرومان ترجیح دهیم.
شهدا همه چیز خود را ایثار کردند و هیچ چیز برای خود نخواستند؛ بدا به حال ما اگر  قدرت را طعمه کنیم تا بر چرب و شیرین دنیا مسلط شویم و چند روزی را که سوار بر تخت قدرتیم صرف جاه طلبی و فخرفروشی کنیم.
شهدا در عمل به وظیفه، هیچ بهانه‌ای نیاوردند؛ نگفتند اگر فلانی فرمانده نباشد یا بهمانی در این خط بجنگد، ما میدان جهاد را ترک می‌کنیم؛ بدا به حال ما اگر عمل به وظیفه و خدمت به مردم را ابزار گروکشی  سیاسی امروز و فردای خود قرار دهیم.
شاخص شهدا برای سنجیدن تکلیف،  امر ولی فقیه بود. در این راه نه فلسفه بافی کردند و نه بهانه آوردند، بلکه صادقانه و بدون خودنمایی به آن عمل کردند؛ بدا به حال ما اگر به جای عمل به مهمترین  وصیت شهدا یعنی پیروی از، ولی فقیه، شعار‌های مقدسی همچون  عدالت و  آزادی را برای تامین منافع خود، نورچشمی‌ها و دوستانمان بر سر نیزه کنیم.
 سید ابراهیم رئیسی ۲۴ اسفند ۹۶"



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
درود بر رئیسی
آخرین اخبار