فرمانده انتظامی استان اصفهان:

انهدام باند7 نفره سارقان طلا و کشف 16 کیلوگرم طلای سرقتی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری باند 7 نفره سارقان مسلح که 16 کیلو گرم طلا را سرقت کرده بودند، خبر داد.

انهدام باند7 نفره سارقان طلا و کشف 16 کیلوگرم طلای سرقتی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدی معصوم بیگی گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت 16 کیلوگرم طلا از یک طلافروش در شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی ادامه داد: این طلاها به صورت شمش و با کیف حمل می شد که سارقان در یک فرصت مناسب و با اعمال زور و خشونت، کیف حاوی طلاها را سرقت می کنند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه از سوی پلیس، سارقان این پرونده  شناسایی شدند؛ کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی پس از شناسایی مخفیگاه 7 سارق این پرونده موفق شدند طی یک عملیات ضربتی و همزمان، متهمان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان 2 قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد کشف شد، ادامه داد: در این عملیات، طلاهای سرقتی  که 16 کیلو گرم بود، کشف و پس از طی مراحل قانونی به مالک آنها بازگردانده می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه از تشکیل پرونده و تحویل همه سارقان به مراجع قضائی خبر داد و به صنف طلافروشان توصیه کرد: حتی الامکان از حمل شمش یا طلا با کیف و به صورت انفرادی خودداری و با رعایت توصیه های پلیس فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنید.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری سارقان طلا

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.