محاکمه یک پرستار آلمانی به جرم قتل ۹۷ بیمار

دستگاه قضایی آلمان یک پرستار را به جرم قتل ۹۷ بیمار محاکمه می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک پرستار آلمانی به نام نیلز هوگل (Niels Hogel) که به قتل چندین بیمار اعتراف کرده است، در ماه اکتبر به اتهام قتل 97 نفر، در دادگاه حاضر خواهد شد. دستگاه قضایی آلمان این پرونده را اتفاقی منحصر به فرد در تاریخ دستگاه قضایی آلمان عنوان کرد.

محاکمه یک پرستار آلمانی به جرم قتل ۹۷ بیمار

دستگاه قضایی آلمان پیش بینی کرده است 24 روز زمان برای برگزاری جلسات استماع متهم لازم است. دادگستری اولدنبرگ در شمال آلمان، مکانی که دادگاه در آنجا برگزار خواهد شد، از اعلام تاریخ جلسات دادگاه خودداری کرد.

دادگاه در سالن چند منظوره شهر اولدنبرگ با حضور 17 وکیل برگزار خواهد شد. نیلز هوگل 41 ساله پیش تر نیز در ارتباط با پرونده مرگ 6 بیمار، به حبس ابد محکوم شده بود. وی در حال حاضر متهم به قتل 62 نفر در بیمارستان دلمون هورست و 35 نفر در بیمارستان اولدنبرگ است. این پرستار بین سالهای 1999 و 2005 در این دو بیمارستان کار می کرده است.

این پرونده بحث هایی نیز درباره اختلال در عملکرد بیمارستان ها در آلمان ایجاد کرده است. با اینکه مرگ این بیماران اغلب در نوبت کاری هوگل در این دو بیمارستان روی داده است، هیچ ساز و کاری در این بیمارستانها متوجه خطر وی برای بیماران نشده است.

انتهای پیام/

قاتل زنجیره ای آلمانی محاکمه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار