در این نظام، هیچ کاری نشد ندارد

استاندار اصفهان گفت:در این نظام، هیچ کاری نشد ندارد تمام قوانین در جهت خدمت به مردم است با آنکه متأسفانه بوروکراسی اداری بسیار زیاد است ولی کافی است میل به کار و جهت‌گیری انجام کار داشته باشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده دیشب در آیین افتتاح چندین پروژه در نجف‌آباد اظهار کرد: پروژه‌هایی که در نجف‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد را باید پروژه‌های همدلی نامید.

وی در ادامه بیان داشت: آنچه در این شهر اتفاق می‌افتد بیش از آنکه بر اثر بودجه و تشکیلات اداری باشد، روح همدلی و وحدت بر مجموعه است و در طول 40 سال سابقه مدیریتی آنچه در پروژه‌های شهر نجف‌آباد گویا است همدلی است که نمونه کامل و ایده‌آل همه مردم است.

استاندار اصفهان یکی از عوامل ایجاد رضایت در مردم را افتتاح چنین پروژه‌هایی برشمرد و گفت: اشتغالی که در افتتاح این پروژه‌ها ایجاد شد و تقریباً سه هزار نفر روز در این پروژه‌ها فعال بودند، خودش اشتغال است و اگر جاهایی کمبودی وجود دارد در درجه اول به خاطر تحریم‌ها و بخشی نیز ناتوانی سیستم اداری و ناهماهنگی دستگاه‌ها است که قابل توجه است.

وی بر از میان بردن بوروکراسی سنگین اداری تأکید کرد و افزود: در این نظام، هیچ کاری نشد ندارد تمام قوانین در جهت خدمت به مردم است با آنکه متأسفانه بوروکراسی اداری بسیار زیاد است ولی کافی است میل به کار و جهت‌گیری انجام کار داشته باشید و رمز موفقیت در کارها، سرعت، دقت، دلسوزی و اتکا به مردم و بخش خصوصی است و خیلی بیشتر از نگاه به دریافت بودجه‌ها، باید نگاه به درون داشت.  

مهرعلیزاده در پایان با توصیه به مجموعه شهرداری در جهت ایجاد پروژه‌های نشاط‌آور بیان داشت: توصیه کلی به مجموعه شهرداری این است که اغلب کارها را به سمت ایجاد نشاط اجتماعی ببرید؛ سعی نکنید با تحمیل برخی کارها مردم را از شاد زیستن که حق طبیعی آنهاست، باز دارید.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح چندطرح در نجف‌آباد

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.