اخبار باشگاه استقلال؛

شفر امشب ایران را ترک می کند/ محسن كريمى زير تيغ جراحان

سرمربی تیم فوتبال استقلال امشب ایران را ترک و راهی کشورش می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از ترک مربیان و بازیکنان خارجی وینفرد شفر با حضور در ایران پیگیر تمرینات بازیکنان تیمش بود و این مربی قرار است پس از برگزاری آخرین تمرین بازیکنان خود در سال 96 امشب ایران را ترک کند تا به خانواده اش ملحق شود.

بازگشت زود هنگام جپاروف به ایران 

سرور جپاروف هافبک تاثیر گذار تیم فوتبال استقلال که طی 2 روز گذشته راهی ازبکستان شده بود قرار است زودتر از موعد تمرینات تیمش در سال جدید خود را به ایران برساند.

هافبک ازبکستانی آبی پوشان پایتخت روز دوم یا سوم فرودین سال 97 راهی تهران می شود تا در تمرینات آبی ها که از 4 فروردین 97 آغاز می شود حضور داشته باشد.

باقری راهی شهرستان شد 

فرشید باقری بازیکن تیم فوتبال استقلال با اجازه شفر سرمربی تیم راهی کرمان شد و بر همین اساس این بازیکن در آخرین تمرین تیمش در سال 96 هم حضور ندارد.

آماده باش شفر به برزای

وینفرد شفر به برزای مأموریت داده که در تعطیلات نوروز تمریناتش را پیگیری کند و به مانند همه بازیکنان استراحت نکند. حتی سرمربی آلمانی استقلال از بیژن طاهری دستیار خود خواسته تا در تعطیلات نوروز در کنار برزای حضور داشته باشد تا این بازیکن تمریناتش را انجام دهد.

محسن كريمى زير تيغ جراحان

محسن كريمى مهاجم تيم فوتبال استقلال كه به دليل پارگى رباط صليبى از تمرينات استقلال دور مانده بود، طبق صلاحديد پزشكان زير تيغ مى رود.

اين بازيكن زير نظر نوروزى معاون پزشكى و ستوده در بيمارستان بسترى شده تا تحت عمل جراحى از ناحيه زانو قرار گيرد.

پرداختى ١٠ درصد مطالبات استقلالى‌ها در دستور کار مدیران

افتخارى مدیر عامل باشگاه استقلال این روز‌ها در صدد است تا با تامین منابع مالى، حدود ١٠ در صد مطالبات بازیکنان استقلال را پیش از اتمام سال ٩٦ پرداخت کند.

کریمى زیر تیغ رفت

مهاجم تیم فوتبال استقلال امروز ظهر تحت عمل جراحى قرار گرفت و زانوى خود را به تیغ جراحان سپرد.

این بازیکن یا توجه به عمل جراحى حدود ٥ تا ٦ ماه از میادین دور خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار