دریافت سبزه و ماهی در ازای پسماند خشک

ایستگاه‌های ثابت جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر به ازای تحویل پسماند خشک، سبزه عید و ماهی قرمز سفره هفت سین دریافت کنند.

دریافت سبزه و ماهی در ازای پسماند خشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،پوریا دروار معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: شهروندان می‌توانند از امروز تا ۲۸ اسفند با مراجعه به ایستگاه‌های ثابت جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر به ازای تحویل پسماند خشک، سبزه عید و ماهی قرمز سفره هفت سین دریافت کنند.
پوریا دروار هدف از اجرای این طرح تشویق شهروندان برای تفکیک پسماند‌های خشک و تر، حفظ محیط زیست و جداسازی و ذخیره سازی مناسب برای استفاده دوباره از پسماند‌های شهروندان است.

وی گفت:پنج ایستگاه در بندرعباس از امروز در ازای دریافت پسماند خشک گلدان گل و ماهی قرمزمی دهند.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس افزود:این غرفه‌ها شامل غرفه دلفین در پارک شهید دباغیان؛ غرفه ساحل واقع در خیابان امامت نرسیده به میدان گاز ترمینال، غرفه دریا در دوراهی ایسینی خیابان شهید الله پرست، غرفه مروارید در شهرک پیامبر اعظم (ص) و غرفه موج در کوی ملت جنب آبنما است.
وی گفت:شهروندان زباله‌های خشک مانند کاغذ، پلاسیتک، قوطی فلزی و کارتن را صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به ایستگاه‌های دریافت پسماند تحویل دهند.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس افزود:پسماند خشک آن دسته از پسماند‌هایی است که در شرایط عادی به سختی قابلیت فساد دارند و بدون رطوبت و بوی نامطبوع است.
کاغذ و مقوا، پلاستیک، قوطی فلزی و نان خشک از انواع پسماند خشک است.

انتهای پیام/ر

توزیع سبزه و ماهی در ایستگاه‌های ثابت جمع آوری پسماند خشک بندرعباس

برچسب ها: نیروانتظامی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار