بیش از 14 هزار مورد نظارت وبازرسی در طرح نوروزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در طرح نوروزی آذربایجان‌غربی، 14 هزار و 481 مورد نظارت و بازرسی انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال آذربایجان‌غربی، تعداد 14 هزار و 481 مورد نظارت و بازرسی انجام شد اظهار کرد: در این ارتباط 476 پرونده تشکیل و 540 تخلف کشف شد که ارزش ریالی آنها 40 میلیارد و 927 میلیون و 910 هزار و 736 ریال بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین بازرسی‌ها در طرح نوروزی امسال به ترتیب مربوط به انواع نان با 18 درصد، سایر 16 درصد، پوشاک و کیف و کفش 11 درصد و مواد پروتئینی 10 درصد را شامل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن، بیشترین تخلفات پس از سایر کالا و خدمات به ترتیب مربوط به پوشاک و کیف و کفش با 17 درصد، انواع نان 16 درصد و خدمات عمومی هشت درصد را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: از هفت بهمن تا 18 اسفند، تعداد 644 مورد شکایات قابل پیگیری در سراسر آذربایجان‌غربی اخذ شد که از مجموع شکایات دریافتی 67 درصد به صورت تلفنی، 25 درصد حضوری، هشت درصد کتبی و تعداد 349 مورد نیز از گزارش ناظران افتخاری دریافت شده است.

اسکندری گفت: از مجموع شکایات قابل پیگیری 36 درصد متخلف، 48 درصد غیر متخلف و 16 درصد نیز در مرحله بررسی است.

وی با اشاره به فراوانی شکایات اخذ شده کالایی در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این رابطه 76 درصد گزارش کالایی اخذ شده، که از این تعداد 17 درصد مربوط به انواع نان، 41 درصد پوشاک، سه درصد تخم مرغ و بقیه، سایر کالاها را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول اجرای طرح نوروزی، کشیک‌های مستقر در نمایشگاه‌های فروش بهاره و فروشگاه های بزرگ و محل های عرضه تنظیم میوه شب عید، به صورت فعال حضور خواهند داشت .

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحد های صنفی آذربایجان غربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.