رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد;

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع ۱۳ حادثه رانندگی طی تعطیلات پایان هفته گذشته در سطح محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی آخرین تعطیلات پایان هفته سال جاری در سطح محورهای مواصلاتی استان سمنان ۱۱ سانحه جرحی و دو تصادف فوتی به وقوع پیوست گفت : در مجموع این حوادث ۲۰ نفر مجروح شدند.

وی بابیان اینکه از مجموع ۱۳ فقره سانحه جرحی و فوتی ، شش حادثه به علت بی‌توجهی راننده به جلو اتفاق افتاد افزود: ساعت ۸:۳۰ روز پنج‌شنبه تصادف پژو با موتورسیکلت در کیلومتر ۱۰ جاده گرمسار-آرادان به علت تغییر ناگهانی مسیر راننده پژو، مرگ راکب ۲۸ ساله را رقم زد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه دو نفر در محورهای مواصلاتی استان سمنان جان باختند تصریح کرد : ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته در کیلومتر ۲۴ محور فرعی ری‌آباد میامی، انحراف به چپ کامیون و برخورد آن با پراید، باعث جان باختن راننده ۵۳ ساله خودروی سواری شد.

وقوع ۲۸۶ سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در ایام نوروز ۹۶

وی بابیان اینکه ۲۸۶ سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در طی ایام نوروز ۹۶ به وقوع پیوست افزود: از مجموع این حوادث ۴۰ درصد به علت واژگونی خودرو و ۴۱ درصد به علت بی‌توجهی راننده به جلو اتفاق افتاد که نشان می دهد عامل انسانی در تصادفات چقدر تاثیر گذار است لیکن رانندگان باید هنگام خستگی و خواب‌آلودگی و عدم هوشیاری در توقفگاه‌ها استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی بابیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی، ۲۱ فقره سانحه فوتی و ۱۱۰ فقره سانحه جرحی در استان سمنان به وقوع پیوسته است گفت : در مجموع حوادث نوروز سال گذشته ۲۱۶ نفر مجروح و ۲۷ نفر جان باختند که امیدواریم در سال آتی این میزان کاهش یابد.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: حوادث ، اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.