معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:طرح امداد و نجات نوروزی به صورت ملی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز ارشادیان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی پایگاه‌های امداد و نجات در اردبیل اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزی به صورت ملی اجرا می شود و هدف از این طرح کاهش تلفات جاده ای و شتاب دهی برای حادثه دیدگان است.

وی گفت: ۲۰ پایگاه ثابت، موقت و سیار امداد و نجات نوروزی در سطح استان اردبیل آغاز شد که 13 پایگاه ثابت، 4 پست موقت و 3 پست سیار تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به هموطنان در نوروز اندیشیده‌اند.

ارشادیان با بیان اینکه دو هزار نفر روز نیروی انسانی در طرح نوروزی امداد و نجات در سطح استان اردبیل به کار گرفته می شوند، ‌افزود: 40 دستگاه خودروی های عملیاتی در این طرح به کار گرفته خواهند شد که شامل 20 دستگاه آمبولانس، 10 خودروی ست نجات و 10 دستگاه خودروی کمک دار پشتیبان است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: یک فروند بالگرد امدادی نیز در استان مستقر می‌شود تا در صورت نیاز از آن در امدادرسانی استفاده کنیم.

ارشادیان با بیان اینکه 15 نفر در قالب تیم های واکنش سریع در مرکز استان به صورت آماده باش خواهند بود، گفت: امکانات اسکان و تغذیه اضطراری در پایگاه‌های جاده‌ای برای ارائه خدمات به مسافران تهیه شده است.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمات‌ مطلوبی را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهیم تا در این زمینه هیچ مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/ع

فعالیت 20 پایگاه امداد و نجات نوروزی در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.