افشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دستورالعمل دستگاه‌های اجرایی برای کاهش حوادث جاده‌ای ابلاغ شد

//افشانی / عیدانهمعاون عمرانی وزیر کشور گفت: دستورالعمل همه دستگاه‌های اجرایی را مرتبط با وظایف‌شان تهیه کردیم تا میزان تلفات جاده‌ای کاهش پیدا کند.

محمدعلی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تدابیر اندیشیده شده به منظور کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: به دلیل اهمیت این موضوع دستورالعملی را به عنوان رئیس شورای عالی ترافیک به تمامی استانداری‌ها ابلاغ کردم.

وی افزود: دستورالعمل جامعی برای کاهش تصادفات جاده‌ای تهیه شده است تا همه تلاش‌های لازم از جمله اصلاح نقاط حادثه خیز انجام شود، البته تلاش‌های زیادی در دستور کار قرار دارد و هر روز باید نسبت به روز گذشته بیشتر به آن توجه کنیم.

معاون عمرانی وزیر کشور ادامه داد: همچنین نصب علائم مخصوص به ویژه در ایام نوروز که ترافیک قابل توجهی ایجاد می‌کند، باید در کل مسیرها نصب شود تا راهنمای مسافران در مسیرها و جاده‌ها باشد.

افشانی خاطرنشان کرد: استفاده از اورژانس هوایی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که برای کاهش تلفات جاده‌ای در نظر گرفته‌ایم، خوشبختانه وزارت بهداشت در دو سه سال گذشته گام‌های موثری در این زمینه برداشته است، همچنین نقش پلیس هم بازدارنده بوده و می‌تواند از سرعت غیرمجاز در تصادفات سنگین جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: دستورالعمل همه دستگاه‌های اجرایی را مرتبط با وظایف‌شان تهیه کردیم تا میزان تلفات جاده‌ای کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار