مهدوی: انحلال تیم قهرمان لیگ برتر والیبال اتفاق خوشایندی نیست

کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه گفت: به نظر من انحلال باشگاه بانک سرمایه به صورت دو جانبه هم برای ورزش و هم برای این موسسه مفید نخواهد بود.

مهدوی: عدم تیمداری بانک سرمایه برای والیبال خوب نیستمهدی مهدوی، کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درمورد انتشار اخباری مبنی بر انحلال تیم والیبال بانک سرمایه اظهار کرد:من هم این اخبار را در فضای مجازی دیدم. پیش از این هم شایعه‌هایی وجود داشت و ظاهراً این امر به واقعیت نزدیک شده است.

کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه عنوان کرد: به نظر من این اتفاق برای والیبال ایران خوب نیست، ضمن اینکه احساس می‌کنم بانک سرمایه با خروج از ورزش از لحاظ اقتصادی متضرر می‌شود.

مهدوی درمورد تسویه حساب با تیم باشگاهی‌اش گفت: هنوز تمام پول‌مان را دریافت نکرده‌ایم، اما مسئولان اعلام کرده‌اند که تا پیش از سال جدید تمام بدهی‌ها تسویه خواهد شد.

وی درخصوص اینکه شنیده می‌شود کارخانه تیم فصل آینده‌اش را هم از حالا انتخاب کرده است، تصریح کرد: کارخانه مربی بزرگی است و بیکار نمی‌ماند. صحبت‌هایی مطرح شده است، اما، چون هنوز قطعی نیست نباید درخصوص آن اظهار نظر کنیم.

انتهای پیام/

کاپیتان سرمایه از ماجرای انحلال تیمش مى‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار