پیوندی در دلیجان خبرداد؛

۱۳۰۰ پایگاه امدادجاده اى آماده خدمت به مسافران نوروز

رییس جمعیت هلال احمرکشور ازآمادگی ۱۳۰۰ پایگاه امدادجاده اى برای خدمت به مسافران نوروز خبرداد.

علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسم افتتاح طرح‌های نوروزى ٩٧ جمعیت هلال احمر استان مرکزی که درپایگاه امداد جاده ایی دلیجان برگزارشد از آمادگی نیرو‌های این جمعیت برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی وامدادرسانی درجاده‌های کشور با تجهیز ۱۳۰۰ پایگاه امدادجاده اى ثابت وسیار خبرداد.

پیوندی با بیان اینکه بودن در کنار مردم را به عنوان اصل اولیه خودمان می‌دانیم گفت: امیدواریم با بضاعتی که داریم با همکاری خود مردم و دیگر نهاد‌ها بتوانیم به مردم کمک کنیم.

وی اضافه کرد: اینکه ارتباط بیرونی جمعیت هلال‌احمر گسترده شود وظیفه سازمانی ما تلقی می‌شودو اگر بنا بر انجام کاری است در سازمان خودمان به تنهایی نخواهیم توانست کار را انجام دهیم و با تعامل مردم، کانون‌های اجتماعی قدرتمند در جامعه و دیگر سازمان‌هاست که کار به درستی انجام می‌شود.


ارتباط نزدیک با مردم از اهداف سازمانی هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نزدیک شدن به مردم و دیگر نهاد‌ها از اهداف سازمانی ماست تا در نهایت به خوبی بتوانیم مشکلات مردم را بر طرف کنیم و افتخاراتی که در طول سال‌های گذشته کسب کرده‌ایم به واسطه همین امر بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ حوادث زیادی داشتیم، اما تلاش کردیم در کنار مردم باشیم و به آن‌ها کمک کنیم بیان کرد: با توکل بر خدا امیدواریم سال ۹۷ سال بی حادثه یا کم حادثه‌ای برای مردم ایران باشد.

پیوندی ادامه داد: قدردان زحمات تمام امدادگران و داوطلبان عزیزی هستیم که شبانه‌روز بدون هیچ چشم داشت و با عشق و خلوص در کنار مردم در حال خدمت رسانی هستند.

۱۳۰۰ پایگاه امدادجاده اى آماده خدمت به مسافران نوروز

انتهای پیام / ج

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
چرا عکس گریم جدید مهران مدیری را گذاشتید