ساماندهی ۱۰منطقه حاشیه‌نشین خرم‌آباد با همکاری سمن‌های مردم نهاد

معاون استاندار لرستان از ساماندهی و توانمندسازی ۱۰ منطقه حاشیه‌نشین خرم‌آباد با همکاری سمن‌های مردم نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری لرستان گفت : بر اساس طرح وزارت کشور در جهت ساماندهی و توانمندسازی مناطق حاشیه‌نشین شهری با کمک سمن‌های مردم نهاد، برای اجرای این طرح ۱۰ مرکز استان مشخص شده بودند و میان آن‌ها سمن‌های ۴ مرکز استان به تایید وزارت کشور رسیدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده ۱۰۰ نفر از اعضای ۱۰ انجمن مردم نهاد مرکز استان به تایید رسیدند و اکنون فعالیت خود را برای ساماندهی و توانمندسازی این مناطق آغاز کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: به دنبال انجام یک طرح جامع هستیم به نحوی که سمن‌ها تا پایان فروردین ماه نیازمندی‌های ۱۰ منطقه حاشیه شهر خرم آباد را اعلام کرده و دستگاه‌های اجرایی نیز تا پایان فروردین‌ماه نیز پیشنهادات خود را برای ساماندهی و توانمندسازی این مناطق ارائه دهند.

وی ادامه داد: انتظار داریم اگر سمن‌ها به دستگاه‌های اجرایی مراجعه کردند مدیران همکاری لازم را با آن‌ها داشته باشند چرا که نماینده دولت و مردم در مناطق حاشیه‌نشین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: سمن‌هایی که انتخاب شدند از تخصص لازم برخوردارند، فرمانداری شهرستان خرم‌آباد به عنوان کارفرمای محلی نظارت لازم را بر فعالیت آن‌ها داشته باشد.

خجسته پور اظهار کرد: پس از اینکه سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی بررسی‌های لازم را انجام دادند در پایان فرودین‌ماه فعالیت اجرایی و عملیاتی را شروع خواهیم کرد تا بتوان شاهد ساماندهی و توانمندسازی ۱۰ منطقه حاشیه‌ای خرم آباد بود.

وی گفت: امیدواریم در پایان سال ۹۷ شاهد یک تغییر اساسی و چشم‌گیر در ۱۰ منطقه حاشیه‌نشین شهر باشیم.

خجسته‌پور گفت: با همکاری سمن‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی به دنبال عملیاتی کردن دو رویکرد زیرساختی و اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای شهر هستیم به نحوی که حل و فصل تمامی مشکلات و معضلات این مناطق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

۱۰ منطقه حاشیه‌نشین خرم‌آباد با همکاری سمن‌های مردم نهاد ساماندهی می‌شود

برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار