آماده باش 20 پایگاه جاده ای و شهری اورژانس 115 کاشان در نوروز

رئیس مرکز مدیریت و حوادث پزشکی دانشگاه علوم پزشكي كاشان، گفت: 20 پایگاه جاده ای و شهری اورژانس 115 این دانشگاه در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در ایام نوروز آمادگی کامل برای ارائه خدمت رسانی دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر حسین ریاحی، امروز   در گفتگو با خبرنگاران گفت:  13 پایگاه جاده ای و 7 پایگاه شهری در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل همزمان از 24 اسفند امسال تا 15 فروردین 97 خدمت رسانی خواهدکرد.

وی،استقرار 30دستگاه آمبولانس فعال علاوه بر 2 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس را یادآورشد و افزود: 20آمبولانس به تله کاردیولوژی(بررسی عملکرد قلب از راه دور)  مجهز شده است.

به گفته وی، سیستم اتوماسیون عملیاتی پیش بیمارستانی نیز (ارتباط بدون کاغذ با کدها و استقرار سیستمGPS در آمبولانس ها  انجام می شود.

رئیس مرکز مدیریت و حوادث پزشکی دانشگاه علوم پزشكي كاشان، رسیدگی به شکایات را از طریق سامانه  1590تاکیدکرد و گفت: MCMC مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز به صورت 24 ساعته فعال خواهدبود.

دکتر ریاحی تصریح کرد: در این مرکز تمام واحدهای ارائه خدمات اورژانس در بیمارستان ها را از طریق انتقال تصاویر به صورت زنده در مرکز پایش شده و به صورت مداوم مداخلات درمانی نظارت و هدایت می شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.