رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد از استقرار ۶ اکیپ آتش‌نشانی در نقاط پرخطر و ترافیکی این شهر از امروز خبرداد.

حمید علیرضایی رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد  درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: با توجه به شلوغی بازار و معابر سطح شهر خرم‌آباد از امروز ، آتش‌نشانی خرم‌آباد اقدام به شناسایی مناطق پرترددی که با مباحث ترافیکی مواجه هستند کرد.

مستقر شدن اکیپ‌های آتش‌نشانی در نقاط پرخطر و ترافیکی شهر خرم‌آباد+تصاویر

وی بابیان اینکه شش اکیپ آتش‌نشانی در نقاط پرخطر و ترافیکی سطح شهر خرم‌آباد مستقر شدند  افزود: در روز‌های پایانی سال به دلیل شلوغی بازار و ایجاد ترافیک در سطح معابر شهر، اقدام به استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در مکان‌های پرخطر شده تا در صورت رخ دادن هرگونه حادثه‌ای خودرو و نیرو‌های آتش‌نشانی به‌موقع در محل حادثه حاضر شوند.

مستقر شدن اکیپ‌های آتش‌نشانی در نقاط پرخطر و ترافیکی شهر خرم‌آباد+تصاویر

رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد عنوان کرد: باوجود شلوغی سطح معابر در این ایام ممکن است خودرو‌های آتش‌نشانی در ترافیک بمانند و نتوانند به‌موقع خدمات‌رسانی کنند، ولی با اقدام استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در معابر پرتردد، سرعت حضور آتش‌نشانان به محل حادثه افزایش می‌یابد.

وی بابیان اینکه استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم است تصریح کرد: اکیپ‌های آتش‌نشانی خرم‌آباد در نقاط پرتردد سطح شهر از جمله چهار راه بیمارستان، میدان تختی، میدان گپ، میدان شقایق، خیابان شریعتی و میدان استانداری مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/م

اکیپ‌های آتش‌نشانی در نقاط پرخطر و ترافیکی شهر خرم‌آباد مستقر شدند

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.