۱۶۴ عامل توزیع میوه، تنظیم بازار استان کرمانشاه بر عهده دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۱۶۴ عامل فروش در استان کرمانشاه وظیفه توزیع میوه تنظیم بازار را در ایام پایانی سال بر عهده دارند.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه   با اشاره به اینکه توزیع میوه تنظیم بازار از ۲۳اسفندماه آغاز گردیده افزود: ۷۲عامل فروش در شهر کرمانشاه مستقر بوده و ۲۰عامل سیار نیز برای مواقع مورد نیاز، عملیات توزیع را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰تن پرتقال و ۳۰۰تن سیب با نرخ دولتی در استان ذخیره سازی و در حال توزیع است تصریح کرد: سیب درختی برای مصرف کننده هر کیلوگرم ۲۲۰۰تومان و پرتقال هر کیلوگرم ۱۵۰۰تومان به فروش می‌رسد.

وی به توزیع اقلام غذایی اساسی مردم پرداخت و گفت: توزیع اقلام اساسی از ۲۰اسفندماه در سطح استان آغاز شده که در این راستا ۶۷۶تن برنج هندی ۱۱۲۱دانه بلند با قیمت هر کیلوگرم ۵۶۰۰تومان، ۶۷۶تن برنج هندی pr11 با قیمت هر کیلوگرم ۳۹۰۰تومان و برنج تایلندی ۲۷۰۰تومان تامین و در حال توزیع می باشد.

شهبازی با اشاره به اینکه ۴۵تن گوشت قرمز سهمیه استان بوده افزود: تاکنون ۵۰تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شده و ۴۰تن نیز در انبار ذخیره داریم.

شهبازی از توزیع ۲۲۵تن مرغ منجمد در استان خبر داد و بیان کرد: سهمیه گوشت مرغ منجمد استان ۶۱۰تن بوده که در حال حاضر ۵۲۰تن در انبار استان ذخیره سازی شده است.

شهبازی گفت: توزیع اقلام اساسی غذایی مردم در سطح فروشگاههای زنجیره ای، فروشگاههای بزرگ، تعاونی های کارمندی و کارگری استان به مردم انجام می شود.

گفتنی است توزیع اقلام اساسی مردم در ایام تعطیلات نوروز همچنان ادامه دارد.

 

انتهای  پیام/ز

توزیع اقلام اساسی مردم در ایام تعطیلات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار