ژنرال آمریکایی: ترامپ خودش تهدیدی برای امنیت ملی آمریکاست

یک ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا ضمن انتقاد از سیاست خارجی ترامپ، او را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا دانست.

ژنرال چهار ستاره آمریکایی: ترامپ خودش تهدیدی برای امنیت ملی آمریکاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، یک ژنرال چهار ستاره و بازنشسته آمریکایی معتقد است «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، خودش تهدیدی جدی برای امنیت ملی آمریکا است.

«بَری مک کافری»، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا، روز جمعه با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: به ناچار متوجه شدم رئیس‌جمهور ترامپ، خودش تهدیدی جدی برای امنیت ملی آمریکا است. او با اقدامات جنجالی خود تلاشی برای حمایت از منافع آمریکا در برابر دیگر کشورها انجام نمی دهد.

این ژنرال در حالی چنین اظهارنظری کرده است که به عقیده وی، دونالد ترامپ طی چند هفته گذشته در عرصه سیاست خارجی بسیار ضعیف‌تر از قبل عمل کرده است.

این ژنرال چهار ستاره آمریکایی پیش از این نیز از سیاست خارجی ترامپ و تلاش وی برای کُند کردن روند تحقیقات در خصوص ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا انتقاد و او را خطری برای آینده آمریکا توصیف کرده بود.

مک کافری پیش از این، مذاکره میان پیونگ یانگ و واشنگتن را امری غیرمحتمل دانسته و وقوع جنگ میان دو کشور را پیش‌بینی کرده بود.

انتهای پیام/

انتقاد ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا از سیاست‌های جنجالی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار