هنرمندان نقاش اصفهانی به صورت زنده نقاشی می کنند

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از اجرای زنده هنر نقاشان اصفهانی در نوروز 97 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن مؤدنی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اجرای نوروزی طرح نگارستان بهار در مناطق 15‌گانه شهر اصفهان اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال جدید، 30 المان سه پایه و بوم نقاشی با ابعاد 3 در 5 متر در ورودی‌های شهر، میادین و چهارراه‌های اصلی شهر اصفهان نصب شده و هنرمندان رشته نقاشی به تصویرگری بر روی آن‌ها خواهند پرداخت.

وی موضوعات این نقاشی‌ها را بهار و شکوفایی طبیعت دانست و افزود: 25 هنرمند رشته نقاشی اصفهان از 26 اسفندماه امسال به مدت 4 روز در شهر به نقاشی به صورت زنده بر روی این بوم‌ها خواهند پرداخت و پس از تکمیل کار، آثار آن‌ها تا پایان نوروز به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: مجموعه‌ای از استادان عرصه نقاشی، آثار هنرمندان برجسته را بر بوم‌های نصب‌شده در سطح شهر نقاشی می‌کنند و شهروندان اصفهانی و گردشگران می‌توانند به صورت زنده نظاره‌گر خلق این آثار نفیس هنری در شهر باشند.

وی با اشاره به اجرای کارگاه زنده نقاشی با حضور دانشجویان رشته نقاشی در حاشیه این طرح بزرگ شهری خاطرنشان کرد: این کارگاه، در ایام نوروز و با حضور 50 دانشجوی رشته نقاشی به مدت 5 روز با تکنیک رنگ روغن در اماکن تاریخی شهر از جمله پل خواجو و کاخ هشت بهشت برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار