استقبال جوانان از فراخوان جذب خادم افتخاری درایام نوروز

رابطی گفت:این طرح با استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان همراه شد و همه این علاقه‌مندان در واحدهای مختلف مسجد ازجمله دارالقرآن، آموزش و تربیت، تکریم زائرو دیگر بخش‌ها سازمان‌دهی شده‌اند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید حسین موسوی رابطی ،مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران، با اشاره به آمادگی نیروهای افتخاری مسجد مقدس جمکران برای خدمت‌رسانی به زائران نوروزی این مکان مقدس گفت: با عنایت الهی و لطف امام زمان(عج) بیش از چهار هزار خادم افتخاری و تشرفی در بخش آقایان و بیش از سه هزار و 500 خادم افتخاری و تشرفی خواهران برای ایام نوروز آماده هستند.

مدیرمرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به فراخوان جذب نیروهای تشرفی برای خدمت افتخاری در ایام نوروز از طریق شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: این طرح با استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان به‌ویژه بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان همراه شد و همه این علاقه‌مندان در واحدهای مختلف مسجد ازجمله دارالقرآن، آموزش و تربیت،تکریم زائر،روابط عمومی ودیگر بخش‌ها سازمان‌دهی شده‌اند.

وی افزود: این خادمان از 28 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی به مدت 15 روز سازمان‌دهی شده‌اند و خدمات مختلف و متنوعی را به همراه دیگر خادمان این مکان مقدس به‌صورت شبانه‌روزی به زائران و مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

موسوی رابطی با بیان اینکه رویکرد مرکز خادمین افتخاری برای جذب خادمان در رده‌های نوجوان، دانش‌آموز و دانشجو است، یادآورشد: از تمامی مشتاقان دعوت می‌شود برای خدمت افتخاری با این مرکز که مقابل در شماره پنج مسجد مقدس جمکران واقع‌شده ارتباط بگیرند یا با شماره تلفن 37254451 با پیش‌شماره 025 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح

خدمت‌رسانی بیش از ۷۵۰۰ خادم افتخاری به مسافران نوروزی مسجدجمکران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.