توزیع روزانه 150 تن میوه ویژه تعطیلات نوروز بین مردم شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه

روزانه 150 تن میوه ویژه تعطیلات نوروز بین مردم شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه عرضه می‌شود.

سیف‌الله فرجی  در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: روزانه 150 تن میوه ویژه تعطیلات نوروز بین مردم شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه عرضه می‌شود.

وی افزود: هر روز تا شب سال‌تحویل سال جدید، 100 تن پرتقال تامسون شمال کشور به قیمت هر کیلو هزار و 700 تومان و 50 تن سیب سمیرم به قیمت هر کیلو 2 هزار و 400 تومان به فروش خواهد رسید.

مدیر تعاون روستایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: چهار مرکز فروش سیب و پرتقال در خیابان طالقانی، میدان خلیج‌فارس و منطقه‌های مسکونی حاجی‌آباد و گلدیس شاهین‌شهر برپاشده است تا شهروندان بتوانند با سهولت، میوه عید نوروز خود را خریداری کنند.

فرجی ادامه داد: در هر یک از شهرهای گرگاب، گز، میمه و وزوان و روستای مورچه‌خورت نیز یک مرکز فروش میوه‌های نوروز برپاشده است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به نظارت مأموران تعزیرات بر فروش مرکزهای عرضه مستقیم میوه‌های نوروز 97 اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار استان اصفهان بر اساس استقبال شهروندان این شهرستان میوه‌های متقاضیان را تأمین می‌کند.

از سوی دیگر رضاشاه نظری رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شاهین‌شهر و میمه هم گفت: عرضه انواع میوه در 350 فروشگاه میوه و تره‌بار تحت نظارت این اتحادیه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

 

توزیع میوه نوروزبین مردم شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار