رفیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بازگشایی پل ورودی شهرقدس در اوایل سال 97

نماینده شهرقدس در شورای استان تهران از بازگشایی پل ورودی شهرقدس در اوایل سال 97 خبر داد.

بازگشایی پل ورودی شهرقدس در اوایل سال 97بنفشه رفیعی نماینده شهرقدس در شورای استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از حل مشکل ترافیکی چند شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

رفیعی گفت: در جلسه ای که با حضور محمد محمدی نماینده شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی و درخشان نماینده شهریار برگزار شد، ردیف بودجه خوبی برای راستگرد دسترسی شهریار به فتح و راستگرد دسترسی اندیشه به لشگری اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: به این ترتیب مشکل بار ترافیکی عمده در چند شهرستان برطرف می شود.

نماینده شهرقدس در شورای استان تهران همچنین درباره پروژه‌ای که از 8 سال پیش در شهر قدس آغاز شده و هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: متاسفانه پروژه ساخت پل ورودی شهرقدس از 8 سال پیش آغاز شده و هنوز به اتمام نرسیده است.

رفیعی افزود: با حضور استاندار تهران از این محل بازدید شد و بودجه استانی به این پروژه اختصاص یافت، لازم به ذکر است تنها قسمتی از آسفالت و تامین نور و روشنایی این پروژه باقی مانده است که در اوایل سال 97 این پل بازگشایی می شود.

گفتنی است؛ این پروژه در سال 89 در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت. برای این کار بودجه 7 میلیارد تومانی اختصاص یافت و با شروع عملیات و به تبع محدود شدن مسیر، ترافیک ورودی شهر قدس به شدت افزایش یافت و از آن سال تاکنون هنوز به طور کامل تکمیل نشده است.

انتهای پیام/

حل مشکل ترافیکی شهرقدس

برچسب ها: شورای شهر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار