مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

تشدید نظارت بر محصولات خام دامی آذربایجان شرقی در ایام نوروز

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از افزایش نظارت این اداره کل بر مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی در ایام نوروز خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  امیرحسین بهداد اظهار داشت: امسال نیز مثل سالیان گذشته طرح ویژه نوروزی نظارت بهداشتی دامپزشکی از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس هر روز ۱۳۰ نفر از کارشناسان دامپزشکی در سطح استان در قالب ۶۷ اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی، بر تمامی مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت خواهند کرد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اشاره به انجام بیش از ۳۲ هزار مورد بازرسی بهداشتی در طرح نوروزی سال گذشته تصریح کرد: بر همین اساس بیش از ۹۲ تن انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد، تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف، ضبط و معدوم‌سازی شد.

بهداد در ادامه گفت: در جریان طرح سال گذشته ۶۳ پرونده متخلفین بهداشتی به تعزیرات و ۲۵ پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: با توجه به نظارت های مستمر و دقیق بارزسان اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، مردم عزیز و مسافران گرامی با خیال آسوده و آرامش خاطر فرآورده‌های خام مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی که فرآورده عرضه شده در آن مرکز تحت نظارت های بهداشتی دامپزشکی تولید و توزیع شده باشد، تهیه نمایند.

انتهای پیام/س

نظارت بر محصولات دامی در ایام نوروز

برچسب ها: دامپزشکی ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار