اختصاص 103 مدرسه دولتی برای اسکان میهمانان نوروزی آبادان

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: 103 مدرسه دولتی با یک هزار و 150 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی آبادان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اعظم قاسمی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: با توجه به اینکه هر ساله درایام نوروزی شاهد حضور جمعیت زیادی از هم وطنانمان در آبادان هستیم اقدامات لازم برای اسکان میهمانان نوروزی پیش بینی شده است.

وی افزود: از مجموع واحدهای آموزشی در نظر گرفته شده برای اسکان 20 مدرسه در سطح درجه یک و 83 مدرسه در سطح درجه 2 تجهیز شدند.

قاسمی زاده گفت:در آموزشگاه های درجه یک کلاس ها مجهز به فرش، یخچال و تلویزیون هستند ولی در مدارس درجه 2کلاس ها فاقد یخچال هستند ولی در راهروهای واحدهای آموزشی یخچال مشترک برای استفاده عموم پیش بینی شده است.

وی افزود: در صورت نیاز برای اسکان تعداد بیشتر میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور از مدارس دیگر شهرستان استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان محل استقرار  ستاد اسکان نوروزی آبادان را در خیابان دهداری در کنار ورزشگاه تختی اعلام کرد و گفت: طبق بخشنامه صادر شده این ستاد از امروز بیست و هشتم اسفند فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اولویت پذیرش میهمانان را با فرهنگیان سراسر کشور دانست و افزود: در صورت فراهم شدن شرایط لازم هیچ محدویتی برای اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان وجود ندارد.

پیش بینی شده در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، حدود 2میلیون نفر از کاروان های راهیان نور ، گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه های طبیعی و معنوی دوران دفاع مقدس آبادان دیدن کنند.

54 هزار و 266 نفر از مسافران نوروزی از 28 اسفند 95 تا پایان تعطیلات نوروزی 96 در واحدهای آموزشی این شهرستان اسکان یافتند.

انتهای پیام /د

اسکان  میهمانان نوروزی در آبادان

برچسب ها: نوروز ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.