اشتغال بیش از 3 هزار نفر از طریق کاریابی در اردبیل

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماهه امسال سه هزار و ۱۸۴ نفر در این استان از طریق کاریابی‌ها مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: ۲۰ کاریابی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که در سال‌های اخیر تأثیر قابل‌توجه در اشتغال جویندگان کار داشته‌اند.

وی گفت: در نیمه دوم سال ۹۲، دو هزار و ۳۶ نفر از طریق کاریابی‌ها شاغل شده‌اند و در سال ۹۳، این رقم به سه هزار و ۷۸۲ نفر رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: در سال ۹۴ تعداد شاغلان از طریق کاریابی‌ها دو هزار و ۷۳۸ نفر به ثبت رسیده و در سال ۹۵ با رشد قابل‌توجه به چهار هزار و ۴۳۹ مورد رسیده است.

رحیمی تأکید کرد: در واقع از نیمه دوم سال ۹۲ تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ۱۶ هزار و ۱۷۹ نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه کاریابی‌ها بازوی رابط بین کارفرمایان و جویندگان کار هستند، افزود: به سادگی کاریابی می‌تواند موقعیت‌های شغلی موجود را به متقاضی شغل معرفی کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به نظارت مستمر بر عملکرد کاریابی‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: در روند معرفی فرصت های شغلی باید اطلاعات صحیح به متقاضی ارائه شود.

انتهای پیام/ع

فعالیت 20 کاریابی دراستان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.