دستگیری صیادان غیر مجاز در گلستان

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان از دستگیری صیادان غیر مجاز در حوزه جزیره آشوراده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سرهنگ غفار سعیدی نسب فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: در یک عملیات دریایی در حوزه آشوراده، ۲ صیاد غیر مجاز شناسایی و از آن‌ها یک دستگاه قایق موتوری ۳.۶ قوه اسب و میزانی ماهی استخوانی از نوع کفال کشف شد.

وی افزود: در ادامه این عملیات ماموران توانستند تعداد ۴۵۰ رشته دام استخوانی و تعداد ۲ شاخه لنگر بلاصاحب را جمع آوری و به پایگاه آشوراده انتقال دادند.

سرهنگ سعیدی نسب اضافه کرد: همچنین ۲۹ قطعه بچه ماهی خاویاری نیز به صورت زنده از دام‌های غیرمجاز جداسازی و در دریا رهاسازی شد.

وی در ادامه گفت: در عملیاتی دیگر در حوزه استحفاظی آشوراده روبروی کانال خزینی ۳ صیاد غیرمجاز شناسایی شدند.

سرهنگ سعیدی نسب افزود: در این عملیات نیز یک دستگاه قایق موتوری ۴۸ قوه اسب، تعداد ۴۰ رشته دام فلسدار، تعداد ۱۰ شاخه لنگر، مقدار ۶۰ لیتر بنزین غیرمجاز کشف شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این ادامه این عملیات تعداد ۹۶۰ رشته دام استخوانی، مقدار ۴ کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال و تعداد ۱۳ شاخه لنگر بلاصاحب جمع آوری و به پایگاه آشوراده انتقال داده شد و تعداد ۴۱ قطعه بچه ماهی خاویاری به صورت زنده از دام‌های غیرمجاز جداسازی و در دریا رهاسازی شد.

سرهنگ سعیدی نسب در پایان گفت: در پی این عملیات‌ها، صیادان غیرمجاز از سوی نیرو‌های یگان حفاظت شیلات استان به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن منتقل شدند.
 
انتهای پیام/ق
 
 

صیادان غیر مجاز در دام قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.