مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه:

28 دوربين ثبت تخلف سرعت در محورهای سراسر استان فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از فعال بودن 28 دوربین ثبت تخلف در محورهای سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک نوروز و افزایش تردد و جابجایی مسافرین در استان، کلیه راه‌ها و محور‌ها با هدف ارتقای رفاه حال مسافرین و کاربران جاده‌ای تجهیز شد.
خسروانی با تاکید بر تاثیر بکار گیری دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در رعایت سرعت مجاز از سوی رانندگان و کاهش خطرات و تصادفات ناشی از این امر افزود: امسال ۲۸ دوربین در محور‌های سراسر استان، به ویژه در راه‌های اصلی و مقاطع حساس جهت کنترل سرعت خودرو‌ها فعال و آماده بهره گیری است.
وی ضمن اشاره به اقدامات تجهیزی در راه‌های استان گفت:ارتقا و نگهداری ۱۲۸ کیلومتر سیستم روشنایی راه‌های استان و احیای ۳ مقطع حساس شامل دو دستگاه تونل و گردنه چهارزبر، آشکارسازی دماغه‌ها در ۳۵ نقطه استان ونصب ۵ کیلومتر حفاظ‌های بتنی از جمله اقدامات صورت گرفته این اداره کل می‌باشد.
خسروانی افزود:اجرای ۱۸۰ کیلومتر خط کشی سطح راه‌های استان، نصب ۲ هزار و ۵۵۰ عدد علائم ایمنی، شستشوی ۶۰ هزار عدد علائم در طول تمام راه‌ها بعد از هر مرحله بارندگی، ارتقاء و نگهداری ۸۴۲ دستگاه سیستم چراغ چشمک زن، نصب ۱۶۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و ۸۵ تخته بنر آموزشی و ارتقای فرهنگ رانندگی در جاده‌ها از دیگر اقدامات و تجهیزات جاده‌ای است که انجام شده است.
وی همچنین به آماده سازی ۳۵ راهدارخانه و مرکز اداره در سطح استان جهت اسکان موقت و اقامه نماز مسافرین اشاره کرد و گفت:تعداد ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات و بیش از ۴۵۰ راهدار در قالب ۵۴ اکیپ امداد نوروزی بصورت مستمر در جاده‌ها جهت خدمات رسانی به مسافرین آمادگی کامل دارند. ​
 
انتهای پیام/پ
 

تدابیر اندیشیده شده در راهها و محورهای مواصلاتی استان در نوروز۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.