اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت:طرح ساماندهی دستفروشان از ۲۵ اسفندماه ۹۶ آغاز شده و بیست و نهم همین ماه به پایان می رسد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: رویکرد جدید شهرداری و شورای شهر اصفهان، ساماندهی هرچه بهتر تخلفات شهری به جای هرگونه برخورد دفعی است در همین راستا با توجه به اینکه دستفروشان در نقاط مرکزی شهر به خصوص خیابان علامه مجلسی و میدان امام علی(ع)، گره های ترافیکی زیادی را ایجاد کرده و روند خدمت رسانی به مردم را دچار مشکل می کردند، ساماندهی این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس با هماهنگی های صورت گرفته با عوامل نیروی انتظامی و شورای تأمین استان اصفهان سه مکان در خیابان ولی عصر(عج)، میدان قدس و جنب میدان امام علی(ع) برای فعالیت دستفروشان در روزهای پایانی سال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح ساماندهی دستفروشان به صورت موقتی و با توجه به پیک زمانی پایان سال اجرایی شده است، عنوان کرد: متأسفانه امروزه دستفروشی به صورت یک شغل درآمده است و بسیار جای خرسندی است که با اجرای این طرح بیش از هزار دستفروش ساماندهی شده و شهروندان نیز از این اقدام راضی هستند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه ۹۶ آغاز شده و بیست و نهم همین ماه به پایان می رسد. البته ساماندهی وانت های دستفروش نیز در دستور کار بوده و در ابتدای سال ۹۷ کلید خواهد خورد.

 

انتهای پیام/م

 

طرح ساماندهی دستفروشان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار