اجرای طرح محلات در ملایر

شهردار ملایر از اجرای طرح محلات برای نخستین بار وهمزمان با ایام نوروز در محله های مختلف شهر ملایر خبر داد.

اجرای طرح  محلات در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین بابایی ، شهردار ملایر گفت: این برنامه ها هر ساله با هدف خدمات دهی مناسب وشایسته به مردم ومسافران انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در محله های شهر ملایر همزمان با تعطیلات نوروزی انجام می شود افزود: هدف ما بیشتر بر روی محلاتی است که کمتر توسعه یافته وکمتر دیده می شوند.

شهردار ملایر با بیان اینکه این طرح در قالب 13 برنامه در محلات وبا همکاری دستگاه های فرهنگی انجام می شود اظهار داشت: این برنامه ها از روز اول فروردین ماه آغاز می شود وتا 13 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی  اجرای نمایش عروسکی با ساز محلی در روز اول فروردین ماه در بوستان  سیفیه ملایر، اجرای مسابقه عکاسی همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع)  در سطح شهرستان، اجرای نمایش عروسکی و برنامه نوروزخوانی در بام ملایر همزمان با سومین روز از بهار را از جمله برنامه‌های طرح  محلات دانست.

بابایی از اجرای جشنواره نقاشی کودکان در پارک سیفیه در چهارم فروردین ماه خبر داد و گفت: اجرای تئاتر خیابانی با همکاری میراث فرهنگی در پارک سیفیه در روز پنجم از فروردین ماه، اجرای کارناوال شادی کودک در محله شمس‌آباد در ششم فروردین ماه نیز از دیگر برنامه‌های محلات شهرداری در ایام نوروز در ملایر است.

وی از اجرای کارناوال شادی کودک در محل  امامزاده عبدالله(ع) ملایر در هفتمین روز از نوروز 97 خبر داد و تصریح کرد: برگزاری کاناوال شادی در شهرک ولیعصر در هشتم فروردین ماه ، برگزاری همین برنامه در 9 فروردین ماه 97 در محله صفرخانیان  نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده محلات در نوورز توسط شهرداری ملایر است.

شهردار ملایر اضافه کرد: همچنین با اجرای این برنامه‌های شاد و مفرح در محلات مختلف شهر این برنامه‌ها در ساعات دیگر برخی روزها در بوستان سیفیه اجرا می‌شود.

وی گفت: برگزاری جشن بادبادک‌ها در 12 فررورین در بام ملایر با حضور کودکان از دیگر برنامه‌های ایام نوروز در ملایر خواهد بود.

بابایی با اشاره  به آماده‌باش همه نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی ملایر در روز 13 فرودین ماه برای حوادث احتمالی تصریح کرد: همچنین در در راستای حفاظت از طبیعت و پاکیزگی شهر در 13 فروردین ماه در بوستان‌ها و اماکن تفریحی نایلون‌های جمع‌آوری زباله بین مردم توزیع می‌شود.

وی از اجرای طرح جمع‌آوری سبزه‌های عید در ملایر توسط شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر ملایر و همچنین بوستان‌های بزرگ، محلی برای جمع‌آوری سبزه‌ها در نظر گرفته شده است.

شهردار ملایر افزود: این اقدام  در راستای زیبا سازی شهر و فرهنگ سازی بیشتر در بین مردم انجام خواهد شد.


انتهی پیام/ج

طرح نوروزی محلات در ملایر اجرا می شود

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: شهرداری ، طرح محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.