اعمال محدوديت‌های ترافيكی ایام نوروز در راه‌های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تردد خودروهای سنگین در طول ایام نوروز خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری اظهار داشت: با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ها از 24 اسفند ماه 96 تا پایان روز 17 فروردین ماه 97 محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در برخی از جاده‌های استان اجرا می‌شود.

وی از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در ایام نوروز خبر داد و افزود: تردد انواع تریلر و کامیون در محورهای جاده قدیم کاشان-قم و آزادراه کاشان-قم از ساعت 12 الی 24 روزهای چهارم و دوازدهم فروردین ماه 97 ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون در محورهای «اصفهان-بروجن-لردگان» و «نائین-خور-طبس» و بالعکس از ساعت 7 صبح الی 24 روزهای 28 و 29 اسفند 96 و روزهای یکم، چهارم، دهم، دوازدهم و چهاردهم فروردین 97 ممنوع است.

وی در ادامه گفت: تردد محمولات ترافیکی در تمامی راه‌های اصلی برون‌شهری از ساعت 7 صبح روز شنبه 26 اسفند ماه تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 5 فروردین 97 و همچنین از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 97 تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 15 فروردین ماه ممنوع است.

پورقیصری عنوان داشت: ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی از ساعت 7 صبح روز شنبه 26 اسفند ماه تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه 6 فروردین ماه و همچنین از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 9 فروردین تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 15 فروردین 97 ممنوع است، ضمن این‌که خودروهای مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال 1397 صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

وی همچنین ابراز داشت: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا در تاریخ 13 فروردین ماه 97 در تمامی محورهای برون‌شهری استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که تیم‌ها و گشت‌های پلیس راه در طول ایام نوروز در خدمت مردم عزیز که از مسیرهای این استان عبور می‌کنند است، خاطرنشان کرد: مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل و یا اطلاع از وضعیت راه‌های استان می‌توانند با مرکز پیام این پلیس به شماره 2184072-0311 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/م

 

محدودیت های ترافیکی در راههای استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.