آمادگی کامل پلیس ایلام جهت تامین امنیت مسافران نوروزی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به تمهیدات ناجای استان برای تامین نظم و امنیت شهروندان در تعطیلات نوروز 97 گفت: 38 ایستگاه انتظامی امنیت مسافران نوروزی را در استان ایلام بر عهده دارند.

آمادگی کامل پلیس ایلام جهت تامین امنیت مسافران نوروزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ جلال میرزابیگی با اشاره به برنامه ‌ریزی همه جانبه و آمادگی عملیاتی پلیس برای تامین امنیت مسافران نورزی و آحاد مردم شریف استان ایلام در ایام نوروز اظهار کرد: با افتتاح و راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) ویژه برقراری نظم و تامین امنیت تعطیلات نوروزی جلسات و نشست های متعددی به منظور ایجاد هماهنگی بین پلیس و دستگاه های امدادی و خدمات رسان برگزار شد تا بتوانیم ضمن تامین امنیت عمومی در خدمات رسانی و امداد به شهروندان و مسافران نوروزی به خوبی ایفای نقش کنیم.

وی افزود: در راستای ماموریت تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی، پلیس استان علاوه بر کنترل تردد در جاده ها و مسیرهای برون شهری و درون شهری که از بیست و چهارم اسفندماه اغاز شده است، به صورت شبانه‌روزی در راستای تامین امنیت هم استانی ها و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل خواهد بود.

میرزابگی اضافه کرد: پلیس ویژه کوهستان با تلفیقی از کارکنان زبده یگان ویژه و یگان های امداد ، ماموریت برقراری امنیت مسافران نوروزی در تفرجگاه ها و دامان طبیعت زیبای استان ایلام را عهده دار است.

وی گفت: به دلیل اهمیت ایستگاه‌ های بازرسی در ارائه خدمت و احساس امنیت مردم، پلیس استان علاوه بر حدود هشت ایستگاه بازرسی ثابت در سطح استان، در حدود 30 ایستگاه بازرسی موقت و سیار نیز در ایام نوروز برای نقاط مختلف از جمله ورودی و خروجی شهر‌ها، اماکن زیارتی و تفریحی پیش‌بینی کرده است.

وی اضافه کرد: در طول تعطیلات آماده خدمت‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی هستند و پوشش انتظامی و ترافیکی را در سراسر نقاط و راه‌های استان برقرار خواهند کرد.

میرزابیگی اظهار کرد: در کنار ایستگاه‌های بازرسی ثابت و سیار، تیم های عملیات انتظامی خودرویی و موتوری نیز پیش‌بینی شده است که در نقاط حساس داخل شهر‌ها مستقر شده ، و در ایجاد امنیت روانی برای مردم، به انجام وظیفه می پردازند.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان و در تمامی نقاط استان حافظ آسایش و امنیت هموطنان در ایام نوروز خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم مردم نیز پلیس را به عنوان خدمتگزار صادق خود در انجام وظایف محوله همراهی کنند تا شاهد محیطی امن در ایام نوروز برای مردم عزیز باشیم.

 

انتهای پیام/اس

38 ایستگاه انتظامی امنیت مسافران نوروزی را در استان ایلام بر عهده دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.