تصادف در جاده همدان 2 کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ساعتی پیش تصادف در جاده فرعی قهاوند همدان 2 کشته بر جای گذاشت.

تصادف در جاده همدان 2 کشته بر جای گذاشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ عزیزی ،رئیس پلیس راه استان همدان  در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در برخورد یک دستگاه  خودرو پژو 206 با  یک دستگاه نیسان وانت 2نفرکشته شدند افزود: این حادثه در جاده فرعی قهاوند- همدان رخ داد.

وی علت این حادثه را انحراف به چپ خودرو پژو 206 اعلام کرد وافزود: بعلت سرعت غیر مجاز راننده خودرو پژوه وانحراف به چپ ودر برخورد با نیسان وانت موجب شد 2 نفر ازسرنشینان جان خود را از دست بدهند.

وی اظهار داشت: طی 5 روز گذشته تاکنون 5نفر در اثر تصادف در جاده های استان جان خود را از دست داده اند و28 نفر نیز مجروح شدند که از این تعداد مجروحان به 8 نفر آسیب و جراحات جدی وارد شده وتحت مراقبت های ویژه هستند.

سرهنگ عزیزی به ترافیک سنگین وبرخی ساعات نیمه سنگین در جاده ها اشاره کرد وادامه داد:  از 25 اسفندماه امسال تاکنون 3 میلیون و103 هزار تردد در جاده های استان انجام شده است که این ترددها در سال گذشته 2 میلیون و121 هزار بوده است که این آمار افزایش 46 درصدی  تردد نسبت به مشابه پارسال را نشان می دهد.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه بیشتر آمار تصادفات جاده ای در این ایام در جاده های فرعی انجام می شود ، اظهار داشت: توصیه می کنم که رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند وبه جای رفت آمد از جاده های فرعی وقدیمی از آزاد راه ها وجاده های اصلی تردد کنند تا ایام خوش وبدون حادثه ای را برای خود و خانواده شان رقم زنند.


انتهای پیام/ج

2نفر در جاده  همدان در اثر یک تصادف  جان خود را از دست دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.