نصب ۳۰ المان ویژه نوروز در میادین شهر زاهدان

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: ۳۰ المان با موضوعات جذاب با هدف ایجاد فضایی شاد برای مسافران و گردشگران نوروزی در میادین و بلوار‌های اصلی سطح شهر نصب شد.

محمدامیر براهویی معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این المان‌ها با طرح‌ها و موضوعات مرتبط با نوروز، فرهنگ، آداب و رسوم منطقه طراحی و در میادین اصلی شهر زاهدان از جمله مشاهیر، پاسداران، امام علی (ع)، آزادی و سیلو نصب شده است.

وی افزود: همچنین سفر‌های هفت سین متنوع در تمام میدان‌های اصلی شهر با هدف ایجاد شور و نشاط نوروزی در میان شهروندان و مسافران چیده شده است.

وی گل کاری سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری ویژه نوروز عنوان کرد و گفت: ۲۳۰ هزار شاخه گل در سطح میادین، بلوارها، بوستان‌ها و ورودی شهر زاهدان کاشته شده است.

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان افزود: همچنین ۲۰ هزار اصله نهال در بوستان ها، میادین و ورودی شهر کاشته و میان مردم توزیع شده است.

براهویی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش داریم امسال با اجرای کار‌های متنوع مانند برپایی سیاه چادر، ایجاد خانه‌های محلی، خط کشی معابر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی در نقاط مختلف شهر فضایی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برای شهروندان و مهمانان نوروزی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ع

نوروز در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار