خروج ۱۰۰ هزار خودرو از استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از خروج ۱۰۰ هزار خودرو از این استان در فاصله زمانی ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: ۵۲ دستگاه دوربین تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان به صورت رفت و برگشت فعال است.

وی افزود: در طول بازه زمانی ذکر شده تردد ۱۰۰ هزار خودرو خروجی و ۱۷ هزار و ۳۰۰ خودرو ورودی ثبت شده که بیشترین تردد در محور اردبیل- آستارا با ۷۶ هزار و ۷۰۰ مورد بوده است.

رئیس کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل میزان تردد در محور اردبیل - سرعین را نیز شامل ورود ۳۶ هزار خودرو و خروج ۳۴ هزار و ۷۰۰ مورد برشمرد.

رحمتی گفت: در طول بازه زمانی ذکر شده میزان تردد از پایانه مرزی بیله سوار از 2 هزار و ۵۰۰ نفر به 7 هزار نفر در روز افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سفرهای نوروزی ۹۰ درصد ترددها مربوط به وسایل نقلیه سبک و تنها ۱۰ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه ۱۲۰ اکیپ راهداری در ۱۳ راهدارخانه مستقر شده افزود: مجتمع های خدماتی بین راهی نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/ح

افزایش تردد مسافران نوروزی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.