درآستانه نوروز ۹۷؛

پیام نوروزی معاون صدای رسانه ملی/ بهار جلوه‌گاهی از ذات پاک خالق بی‌همتاست

حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، حلول سال نو و فرارسیدن بهار پرطراوت، جلوه‌گاهی از ذات پاک خالق بی همتاست دانست و در طی پیامی عید نوروز را تبریک گفت.

پیام نوروزی معاون صدای رسانه ملیبه گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با فرارسیدن نوروز97، حمید شاه آبادی معاون صدای صداوسیما، در طی یک پیام نوروزی، این عید را تبریک گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حلول سال نو و فرارسیدن بهار پرطراوت، جلوه گاهی از ذات پاک خالق بی همتاست. نوروز، درخششی نورانی است که پروردگار مهربان،هر آینه با نگاه پر مهر و بخشنده اش ، تجلی آسمانی از قدرت لایزال الهی و توان بی نهایت خود در تجدید حیات را نشان می دهد. بهار، طلیعه دار امید و آغازی بر دوره های نوین زندگی است که تنها با همدلی و همیاری می توان برای تحقق آن تلاش کرد.
 
بهار که فرا می رسد ،جوانه ها ، شکوفه ها و صدای شادیانه های عزیزانمان طنین افکن کوچه و بازار می شود. مسلماً در نوروز، زندگی با نگاهی نو و دریچه ای تازه همراه می شود که در خاطر می ماند و خاطر ما ایرانیان همیشه در این ایام، پویا تر از هر تحرکی بهترین لحظات را ثبت می کند.
لیکن در این ایام که همه پارسی زبانان سبد خود را از بهترین ها پر می کنند،همکاران پر تلاش در شبکه های مختلف رادیویی، عاشقانه با تولید و پخش برنامه های مختلف و متنوع ،سعی بر ماندگار کردن این لحظات تاریخی دارند.به نحوی که امسال نیز شبکه های مختلف رادیویی با تولید و پخش سه هزار و پانصد عنوان ویژه برنامه نوروزی، همراهانی صدیق و راویانی گویا برای همه مخاطبان هستند.
 
در سال گذشته مدیران،گویندگان،نویسندگان،تهیه کنندگان و کارشناسان حوزه ستادی معاونت صدا با تکیه بر اعتقادات خود در راستای تولید برنامه های رادیویی گام های بسیار موثری برداشته اند که ماحصل این اقدامات را می توان در افزایش رضایت مندی هموطنان،اقبال از راه اندازی شبکه های رادیویی محرم،اربعین و انقلاب و در نهایت افزایش مخاطب نام برد.
 
در سال جدید نیز که با تداوم و افزایش کیفی همه تلاش های صورت گرفته همراه خواهد شد، نوید بخش شنیده های بسیار خوبی برای اهالی رادیو خواهد بود .
 
همچنین در همین راستا برای حل مشکلات موجود نیز قدم های موثری برداشته خواهد شد تا همه همکاران بتوانند مانند گذشته به انجام وظیفه خود مشغول باشند.در پایان، آغاز سال 97 را به همه همکاران، فرهیختگان،مدیران رسانه ای و فرهنگی کشور تبریک گفته و برای آنها آرزوی کسب توفیقات روزافزون را دارم.

حمید شاه آبادی

معاون صدای رسانه ملی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.