راه اندازی ۳۰ ایستگاه سلامت و امنیت مسافران نوروزی در سراسر استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: امسال ۳۰ ایستگاه سلامت و امنیت مسافران نوروزی در سراسر استان ایجاد شده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد از نظر کمیت و کیفیت نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده امروز در مراسم افتتاح کمپ‌های نوروزی روستایی استان اصفهان که در ایستگاه جاده‌ای روستاهی مهیار شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های خدمت به انسان‌ها ان است، که مدیران امنیت و آسایش مردم را فراهم کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های اداری که مسئول خدمات رسانی هستند، می‌تواند اقداماتی برای رفاه مردم انجام دهد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: امسال ۳۰ ایستگاه سلامت و امنیت مسافران نوروزی در سراسر استان ایجاد شده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد از نظر کمیت و کیفیت نسبت به سال‌های گذشته فزایش داشته است.

مهرعلیزاده اظهار کرد: هراندازه امکانات رفاهی در بخش‌های مختلف برای مردم بیشتر شود، مسئولان به رسالت شرعی و تکلیف قانونی خود مبنی بر رعایت کرامت انسان‌ها و احترام به آنان، توجه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: باید به رانندگان آموزش‌ دهیم تا شیوه‌های صحیح رانندگی و جلوگیری از بروز مخاطرات طبیعی را بیاموزند و در نتیجه از حوادثی که ممکن است در آینده ایجاد شود، جلوگیری شود.

استاندار اصفهان تأکید کرد: اگر بررسی‌ها نشان داد ایجاد ایستگاه سلامت نوروزی در یک محل مناسب بوده و در کاهش تصادفات اثر داشته است، باید مجوز تأسیس مراکز رفاهی و خدماتی بین راهی نیز در همین نقاط صادر شود.

مهرعلیزاده تصریح کرد: سال ۹۶ همراه با رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بود، اما این سال توان مدیریتی دولت را ثابت کرد و نشان داد، که در شرایط سخت توانمندی‌های زیادی وجود دارد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح کمپ‌های نوروزی روستایی استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار