آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور در یکم فروردین ماه

در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ یکم فروردین ماه سال ۹۷ مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ یکم فروردین ماه سال 97 مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: کاهش نسبی دما و بارش پراکنده در 5 نقطه کشور +جدول

بیشتر بخوانید: محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در اول فروردین ماه

ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین- کرج ( ساعت 19:00):

محور دارای ترافیک سنگین:

1-آزادراه تهران-کرج حدفاصل گرمدره تا پل فردیس

2-آزادراه کرج-قزوین شمالی و جنوبی در اکثر مقاطع

3-آزادراه قزوین-کرج محدوده پایانه شهید کلانتری

4-آزادراه قزوین-رشت محدوده‌های رودبار، منجیل و لوشان

5-محور کرج-چالوس در اکثر مقاطع

6-محور تهران-آمل حد فاصل آبعلی تا امام زاده هاشم و حد فاصل پلور تا گزنک

7-آزادراه تهران قم محدوده قبل و بعد عوارضی

محور دارای ترافیک نیمه سنگین:

1-محور تهران-شهریار

2-محور تهران-فشم

استان دارای بارش باران و مه گرفتگی:

در برخی از محور‌های استان‌های گیلان و اردبیل

محور‌های مسدود غیرشریانی:

1) شمشک-دیزین

2) اولنگ-شاهرود

3) گنجنامه-تویسرکان

4) سی سخت-سمیرم
به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-رشت(ساعت 15:00)

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج حدفاصل گرمدره تا پل فردیس، آزادراه کرج-قزوین در اکثر مقاطع، آزادراه قزوین-کرج محدوده پایانه شهید کلانتری، آزادراه قزوین-رشت، محدوده‌های منجیل و لوشان، محور کرج-چالوس در اکثر مقاطع و محور تهران-آمل حد فاصل آبعلی تا امامزاده هاشم(ع) و حد فاصل پلور تا گزنک سنگین است و همچنین ترافیک در محور تهران-شهریار و محور تهران-فشم نیمه سنگین است.

بر اساس این گزارش محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-فشم(ساعت 13:00)

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج حدفاصل گرمدره تا پل فردیس، آزادراه کرج-قزوین در اکثر مقاطع، آزادراه قزوین-کرج محدوده پایانه شهید کلانتری، آزادراه قزوین-رشت محدوده‌های منجیل و لوشان، محور کرج-چالوس در اکثر مقاطع و محور تهران-آمل حد فاصل آبعلی تا امام زاده هاشم و حد فاصل پلور تا گزنک سنگین است و همچنین ترافیک در محور تهران-شهریار و محور تهران-فشم نیمه سنگین است.

بر اساس این گزارش محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج(ساعت11:00)

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محور آزادراه کرج-قزوین محدوده شهر کرج، محور کرج-چالوس در اکثر مقاطع و در محور تهران-آمل حد فاصل آبعلی تا امامزاده هاشم(ع) و حد فاصل پلور تا گزنک سنگین است و همچنین ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده گرمدره، آزادراه تهران-قم در برخی مقاطع، منجیل-رودبار و تهران-فشم نیمه سنگین است.

همچنین محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک سنگین در محور تهران-آمل(ساعت09:00)

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس حدفاصل بیلقان تا سد کرج و محدوده پل زنگوله، محور تهران-آمل حد فاصل آبعلی تا امامزاده هاشم(ع) و حد فاصل پلور تا گزنک سنگین است و همچنین در محور آزادراه تهران-قم در برخی مقاطع، آزادراه کرج-قزوین محدوده تالار المهدی و منجیل-رودبار نیمه سنگین است.

وی افزود: محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
ممنون
آخرین اخبار