مدیریت فلورانس بازار با کنترل قیمت‌های نوروزی

آرامش بر بازار نوروزی حاکم است و تا پایان فروردین امسال هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

مدیریت فلورانس بازار با کنترل قیمت‌های نوروزیعلی فاضلی رییس اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آرامش بر بازار نوروزی حاکم است و تا پایان فروردین ماه امسال هیچگونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهیم داشت.

وی قیمت بالا اقلام مصرفی را ردکرد و افزود: براساس اطلاعات حاصله از تمامی استان‌های کشور، قیمت‌ها مناسب و مطابق با برنامه ریزی ازپیش تعیین شده است.

فاضلی با بیان اینکه درتمامی نقاط کشور نرخ میوه مناسب با نرخ مدون است، گفت: درتمامی سال‌ها در برخی از ایام برخی اقلام دارای فلورانس است که بازار نوروز امسال نیز اقلام گوشت قرمز، مرغ و برنج دارای فلورانس بوده است.

رییس اصناف کشور افزود: فلورانس بازار را مدیریت کردیم و قیمت‌ها نوروزی رضایت بخش است.

وی به نرخ ماهی سفید کیلویی ۴۲۰۰۰ تومان در شهر شمالی اشاره کرد وگفت: وظیفه اصناف تهیه و تامین اقلام و عرضه به بازار است که این امر با موفقیت انجام شده است.

فاضلی با بیان اینکه تامین کننده و تنظیم نرخ اقلام درحیطه وظایف اصناف نمی‌باشد، افزود: قیمت‌ها تاپایان فروردین ماه سالجاری تثبیت خواهد داشت و جهش مقطعی قیمت‌ها در ایام خاص بدلیل پرمصرف بودن آن امری متعارف بوده است

رییس اصناف کشور خصوص رفاه حال مسافرین و کاهش شکایات مسافران از روند قیمت‌ها و سطح کیفی محصولات برای نوروز امسال گفت: برای نخستین بار امسال علاوه بر بکارگیری شبانروزی بازرسان اصناف از بازرسان اتحادیه‌های صنفی استان‌های پرتردد نظیر مازندران، خراسان، اصفهان و خوزستان استفاده کرده ایم که بیشترین رضایت و خدمات دهی به مسافرین از استان مازندران بوده است

انتهای پیام/آ

کنترل قیمت‌های نوروزی تا پایان فررودین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار