رئیس پلیس راه قم:

افزایش ۱۰ درصدی ورود خودروی مسافران به قم

رئیس پلیس راه قم گفت: از ابتدای تعطیلات تا کنون بیش از ۸۵۰هزار وسیله نقلیه به قم وارد شده که نشان دهنده افزایش ۱۰ درصدی ورود خودرو مسافران است.

افزایش ۱۰ درصدی ورود خودرو مسافران به قم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛پناهی، رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به افزایش ۱۰درصدی ورود خودروی مسافران به قم گفت: از ابتدای تعطیلات تا کنون بیش از ۸۵۰هزار خودرو وارد قم شده است.

وی در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی استان با اشاره به افزایش 10درصدی تردد خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: اتوبان تهران به قم، قم به کاشان، قم به اراک و کمربندی 72تن به شاه جمال دارای بار ترافیکی سنگین و روان است.

پناهی بیان کرد: سایر محورهای مواصلاتی استان هم دارای بار ترافیکی نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

 رئیس پلیس راه استان قم عنوان کرد: خوشبختانه در 72ساعت گذشته تصادف خاصی در استان گزارش نشده و عمده تصادفات جزئی و خسارتی بوده است.

وی با بیان اینکه استراحت 15دقیقه ای پس از 2 ساعت رانندگی ضروری است به رانندگان توصیه کرد پیش از سفر استراحت کافی داشته باشند و در مواقعی که احساس خستگی گردند پس از توقف در نقطه ای امن استراحت کنند.

پناهی تصریح کرد: باند اضطراری محورهای مواصلاتی برای توقف و استراحت محل مناسبی نیست و توقف رانندگان در این باند به علت احتمال برخورد با وسایل نقلیه در حال عبور خطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

حجم تردد وسیله نقلیه به قم در سفرهای نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار