با سرعت عمل تیم نجات غریق آتش نشانی اهواز؛

نجات دختربچه بازیگوش از چنگال رودخانه کارون

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات دختربچه بازیگوش از خطر غرق شدن در رودخانه کارون توسط تیم امدادی نجات غریق این سازمان خبر داد.

نجات دختربچه بازیگوش از چنگال رودخانه کارونآتش پاد علی تراب پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، یکم فروردین ماه، تیم غریق نجات رودخانه ای مستقر در حاشیه رودخانه کارون مشاهده کردند که یک دختر بچه بازیگوش که در حال عبور از کناره رودخانه بود، بدلیل حضور نداشتن والدین به درون رودخانه سقوط کرد.

وی در ادامه اذعان کرد: یکی از ناجیان غریق سازمان آتش نشانی اهواز حاضر در محل با مشاهده این اتفاق، بلافاصله و بدون درنگ به درون رودخانه رفت و موفق شد این دختربچه را زنده و سالم نجات و تحویل والدینش دهد.

تراب پور از خانواده ها خواست هنگام ورود به جاده های ساحلی یا تفرجگاه هایی که دارای حوض، استخر یا محل های انباشت آب هستند، توجه و دقت خاصی داشته باشند و از دورشدن کودکان از محدوده اسکان خویش بدون داشتن همراه بزرگ تر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

دختربچه بازیگوش از مرگ حتمی نجات یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.