افزایش ۲۰ درصدی کشفیات کالا قاچاق در مهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از افزایش ۲۰ درصدی کشفیات کالا‌های قاچاق در سال جاری نسبت به سال قبل داد.

سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای مبارزه با واردات کالا و فرآورده‌های قاچاق و غیرمجاز ار محور‌های مواصلاتی، طرح‌های مبارزه با قاچاق بسیاری از ابتدای سالجاری به مرحله اجرا درآمده که این امر موجب افزایش ۲۰ درصدی کشفیات کالا و سوخت غیرمجاز شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۷ پرونده کالا قاچاق در سطح شهرستان مهرستان تشکیل شده است، گفت: ارزش کل کالای کشف شده از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده شده است و در همین راستا تعداد ۵۰ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

سرهنگ منصوری با اعلام اینکه ماموران در راستای مبارزه با مواد دخانی تعداد ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نخ انواع سیگار‌های خارجی را کشف کردند، افزود: با پیشگیری و گشت زنی مداوم اکیپ‌های عملیاتی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، مقدار ۳۸۵ هزار ۱۵۰ لیتر سوخت غیرمجاز قاچاق در شهرستان مهرستان کشف شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا علاوه بر انحراف سرمایه از مسیر اصلی و در نهایت کاهش تولید ملی، سبب گسترش فقر و بیکاری در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با تاکید بر اینکه پلیس در حوزه‌های مختلف آمادگی لازم را برای برخورد با متخلفان دارد گفت: مردم مهرستان از امنیت موجود شهرستان اظهار رضایت دارند که این برای پلیس بسیار حائز اهمیت بوده و همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره‌های ۱۹۷ یا ۱۱۰ تماس گرفته و مراتب را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

کالای قاچاق در مهرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۰۸:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
از سایت شما خیلی خوشم میاد ممنون که خبر های روز رو اطلاع میدین
United States of America
محمد
۰۸:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
از سایت شما خیلی خوشم میاد ممنون که خبر های روز رو اطلاع میدین
آخرین اخبار