استفاده از ظرفیت‌های خلیج فارس برای توسعه استان بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خلیج فارس دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و باید از این قابلیت‌ها برای توسعه استان بوشهر استفاده مناسبی شود.

استفاده از ظرفیت‌های خلیج فارس برای توسعه استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه گذشته دارای فراز و نشیب‌های متعددی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این فراز و نشیب‌ها، اما هدایت‌های مقام معظم رهبری و مقاومت و بزرگی ملت ایران سبب موفقیت‌ها و سربلندی ایران اسلامی در فضا‌های مختلف شد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» اضافه کرد: یکی از موارد مهم مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه اقتصاد مقاومتی، توجه به کالا‌های ایرانی بوده است.

صفایی بوشهری به نقش مهم و تاثیرگذار اقتصاد مقاومتی برای استقلال اقتصادی، سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: نبود نقشه مدون اقتصادی از اول انقلاب یکی از مهمترین مشکلات انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی خواستار استفاده مناسب و مطلوب از توانمندی‌های استان شد و بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی است که می‌تواند الگوی کامل و جامع‌ای برای اقتصاد مقاومتی باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر خلیج فارس را به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌ها برای کشور معرفی کرد و ادامه داد: استان بوشهر با داشتن طولانی‌ترین ساحل با خلیج فارس توانمندی بالایی برای اجرای طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای دارد.

وی به شرایط مناسب استان برای اجرای طرح‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: با وجود ظرفیت‌های بسیار مهمی که در استان بوشهر وجود دارد، این وضعیت بیکاری را در استان بوشهر شاهدیم که شایسته استان نیست.

انتهای پیام/م

ظرفیت‌های خلیج فارس برای توسعه استان بوشهر بکارگیری شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.