گناوه در ایام نوروز با یک سونامی جمعیتی روبرو است

رئیس شورای شهر گناوه گفت: گناوه در ایام نوروز با یک سونامی جمعیتی روبرو است.

گناوه در ایام نوروز با یک سونامی جمعیتی روبرو استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  روح‌الله ملکزاده صبح چهارشنبه در آئین استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: شهر توریستی تفریحی گناوه با ساحل ماسه ای زیبا و بازار تجاری پر رونق هر ساله شاهد حضور میلیونی هموطنان و گردشگران از سراسر ایران عزیز است و ما در شورای شهر و شهرداری تمامی تلاش خود را برای پذیرایی و استقبال از آنها انجام خواهیم داد.

وی افزود: شهر گناوه در ایام نوروز با یک سونامی جمعیتی روبرو است و چندین برابر جمعیت شهر گناوه روزانه وارد این شهر می شوند و قطعاً کمبودهایی همیشه وجود دارد و ما به کمک همشهریان دلسوز سعی می‌کنیم که این کمبودها را به حداقل برسانیم.

رئیس شورای شهر گناوه اظهار داشت: تاکید کرده‌ایم مال‌الاجاره‌های عمده مانند پارکینگ‌ها به صورت مزایده واگذار شود و در ایام نوروز و بعد از تعطیلات عملکرد شهرداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ملکزاده تصریح کرد: در ایام نوروز اتوبوس توریستی برای جا به جایی گردشگران و بازدید از اماکن تاریخی، کارگاه های صنایع دستی، روستاهای توریستی ماسه ای، ناوگان حمل و نقل و تیم تاسیسات با تمامی امکانات آماده خدمت رسانی هستند.

وی اضافه کرد: هر ساله مهمترین دغدغه گردشگران و مسافران سرویس‌های بهداشتی بوده که در نوروز امسال حدود چهل چشمه در مرکز شهر ایجاد شده و در تمامی نقاط ساحل سرویس های سیار و دائمی برقرار است و تاکید بر تعمیر و نگهداری آنها شده است تا مشکلی در این ایام برای مسافران و گردشگران وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/م

شهر توریستی تفریحی گناوه میزبان گردشگران از سراسر ایران است 

برچسب ها: نوروز ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.