اسکان زائران راهیان نور استان بوشهر بهبود یافت

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضای اسکان زائران راهیان نور استان بوشهر بهبود یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرگرد عبدالهادی سبحانی خواه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری اردو‌های راهیان نور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاهد اعزام گروه‌های مختلف به این اردو‌ها هستیم.

وی با اشاره به آمادگی اردوگاه فاطمه زهرا (س) برای میزبانی از مسافران و افراد اعزامی به راهیان نور، خاطرنشان کرد: اردوگاه فاطمه زهرا (س) استان بوشهر واقع در جاده آبادان - اهواز پذیرای زائرین راهیان نور است.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: این اردوگاه محل یادمان شهدای گمنام شرق کارون است که امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مختلفی برای زائرین عزیز راهیان نور برنامه ریزی شده است.

وی برگزاری نماز‌های جماعت، زیارت عاشورا، دعای ندبه و مراسم‌های جشن و عزای اهل بیت علیهم السلام را از جمله برنامه‌های فرهنگی اجرایی اردوگاه فاطمه زهرا (س) عنوان و خاطرنشان کرد: امسال دو برنامه ویژه نیز برای اجرا در اردوگاه برنامه ریزی شده است.

سبحانی خواه گفت: یکی از این برنامه‌ها آغاز سال نو بود که با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) و جمعی از مسئولین برگزار شد و دیگری ویژه برنامه سال روز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به اردوگاه فاطمه زهرا (س) است که ان شاء الله در تاریخ ششم فروردین برگزار می‌شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: امسال تلاش شده است که فضای اسکان اردوگاه نسبت به سال‌های گذشته بهتر شود تا ان شاءالله بتوانیم پذیرایی بهتری از زائرین عزیز راهیات نور داشته باشیم.

انتهای پیام/م

 بهبود فضای اسکان زائران راهیان نور استان بوشهر 

 
برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.