آمادگی پلیس برای تامین امنیت ایام نوروز در ملکشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: ایام نوروز فرصتی برای خدمت رسانی مضاعف پلیس به شهروندان و مهمانان نوروزی است.

 آمادگی پلیس برای تامین امنیت ایام نوروز در ملکشاهیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; سرهنگ خسرو تنها اظهار کرد: شهرستان ملکشاهی با وجود اماکن متبرکه، مناطق کوهستانی و طبیعت زیبا و سرسبز، از مناطق مستعد گردشگری و مهمان پذیر استان محسوب می شود.

وی افزود: پلیس با تلاش مضاعف و به کارگیری توان و امکانات موجود و بهره گیری از تجربیات سال های گذشته، طرح ویژه ایام نوروز را اجرا خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی یادآور شد : علاوه بر مراکز انتظامی موجود، چند ایستگاه سیار نوروزی نیز در مناطق تفریحی و زیارتی مستقر و تعداد گشت های ویژه پلیس در این ایام افزایش خواهد یافت .

وی پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث رانندگی را از اولویت های اصلی پلیس ملکشاهی در ایام نوروز 1397 عنوان و تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز؛ محور فعالیت های نیروی انتظامی ، حفظ آرامش خاطر شهروندان و مهمانان نوروزی است .

سرهنگ تنها با اشاره به نیاز پلیس به همراهی سایر نهادها، ارگان های دولتی و شهروندان قانونمند شهرستان ملکشاهی گفت: نیروی انتظامی از تمام ظرفیت های موجود شهرستان برای اجرای بهینه رزمایش نوروز بهره برداری خواهدکرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان گفت: تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست ها و دریافت نیازهای پلیسی شهروندان عزیز است .

 

انتهای پیام/ع

آمادگی کامل پلیس در ایام تعطیلات نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.